  • 131. Data: 2012-07-04 08:53:59
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.07.2012 23:03, KRZYZAK pisze:

    > Przeciez partia, ktora miala zlikwidowac podatek Belki i obnizac inne jest
    > od szesciu lat u wladzy.

    A jaka partia, która dorywa się do władzy, dotrzymuje wszystkich swoich
    obietnic, zwłaszcza w dziedzinie obniżania podatków?

    > PS
    > Powinny byc zlikwidowane wszystkie podatki procz VAT.

    Powinni zostać zlikwidowane wszystkie podatki, pieniądze oraz niedobory
    i pęd ku bezmyślnemu posiadaniu tak, żeby ludzie nie dążyli do
    nachapania się jak najwięcej, a mimo to ich potrzeby były zaspokojone.

    Trzeba też zlikwidować choroby i niedołężność na starość, wojny itepe.

    Wtedy zmienimy nazwę planety na Eden :-P

  • 132. Data: 2012-07-04 08:57:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    [...]

    > Wtedy zmienimy nazwę planety na Eden :-P

    I tedy Edeńczycy się wnerwią, przylecą i rozgonią towarzystwo ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 133. Data: 2012-07-04 09:18:21
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-04 08:53, Andrzej Lawa pisze:

    > A jaka partia, która dorywa się do władzy, dotrzymuje wszystkich swoich
    > obietnic, zwłaszcza w dziedzinie obniżania podatków?

    To akurat nie ma znaczenia - każdą, która tak robi trzeba napiętnować,
    aby w końcu przestali tak robić, wiem utopia... ale może warto spróbować.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 134. Data: 2012-07-04 09:20:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisa?(a):

    > To akurat nie ma znaczenia - każdą, która tak robi trzeba napiętnować,
    > aby w końcu przestali tak robić, wiem utopia... ale może warto spróbować.

    To w sumie jest dobra metoda na to aby do wladzy doszla partia, ktorej
    program sprowadzi sie do pietnowania wszystkich ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 135. Data: 2012-07-04 09:21:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.07.2012 09:18, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > To akurat nie ma znaczenia - każdą, która tak robi trzeba napiętnować,
    > aby w końcu przestali tak robić, wiem utopia... ale może warto spróbować.

    Ja się zrobiłem już nieco cyniczny jeśli chodzi o politykę - nie ma
    większego znaczenia, kto się dorwie do żłoba, przynajmniej jeśli chodzi
    o podatki.

    Natomiast automatycznie odrzucam wszystkich, co za dużo obiecują lub są
    zbytnimi oszołomami zgrywającymi idealne aniołki.

  • 136. Data: 2012-07-04 09:34:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.07.2012 09:20, januszek pisze:
    > Tomasz Kaczanowski napisa?(a):

    > To w sumie jest dobra metoda na to aby do wladzy doszla partia, ktorej
    > program sprowadzi sie do pietnowania wszystkich ;)

    Polska Partia Protestująca
    protestuje zawsze do końca!
    W swych protestach nieustająca -
    - Pe Pe Pe!

  • 137. Data: 2012-08-05 17:17:13
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 08:53:59 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Powinni zostać zlikwidowane wszystkie podatki, pieniądze oraz niedobory
    > i pęd ku bezmyślnemu posiadaniu tak, żeby ludzie nie dążyli do
    > nachapania się jak najwięcej, a mimo to ich potrzeby były zaspokojone.

    Tyle ze zostawienie samego VAT (oczywiscie wyzszego) jest realne i
    korzystne.
    Przede wszystkim swietna sciaglanosc, placa go zagraniczniacy przebywajacy
    w Polsce, nie jest demoralizujacy jak dochodowy - promuje ludzi oszczednych
    i pracowitych, mozna zlikwidowac rozne ulgi i odpisy wraz z ich kosztowna
    obsluga i towarzyszacymi przekretami. Np. zamiast ulgi na dziecko robimy
    zerowa stawke na art dla dzieci - korzystaja dzieci a nie lubiacy sobie
    wypic tatus.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 138. Data: 2012-08-05 17:18:21
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 09:21:23 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ja się zrobiłem już nieco cyniczny jeśli chodzi o politykę - nie ma
    > większego znaczenia, kto się dorwie do żłoba, przynajmniej jeśli chodzi
    > o podatki.

    A jednak jakies roznice sa. Do tej pory obnizki podatkow i kosztow pracy
    maja na swoim koncie jedynie 2 partie - SLD i PiS.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 139. Data: 2012-08-05 21:07:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2012 17:17, KRZYZAK pisze:

    > Tyle ze zostawienie samego VAT (oczywiscie wyzszego) jest realne i
    > korzystne.

    Boję się, że psychologicznie nie przejdzie. Plus mamy unijne limity.

> [...]
    > obsluga i towarzyszacymi przekretami. Np. zamiast ulgi na dziecko robimy
    > zerowa stawke na art dla dzieci - korzystaja dzieci a nie lubiacy sobie

    Hmm... Coś w tym jest, ale boję się, że jakby spróbować w praktyce, to
    gdzieś wyjdzie "haczyk".

  • 140. Data: 2012-08-05 21:12:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2012 17:18, KRZYZAK pisze:

    > A jednak jakies roznice sa. Do tej pory obnizki podatkow i kosztow pracy
    > maja na swoim koncie jedynie 2 partie - SLD i PiS.

    W PiS za dużo oszołomów.

    SLD ma żałosne poparcie...

    Swoją drogą czy czasem obniżenie stawek dochodowego nie było za PO?