  • 141. Data: 2012-08-05 22:06:04
    Temat: Re: Wejście bez nakazu?
    Od: t...@g...com

    On Tuesday, June 26, 2012 9:02:25 PM UTC+2, gregor wrote:
    > Tak w ogóle dlaczego mam być zmuszany do konieczności płacenia za TVP
    >
    > skoro np. nie chcę oglądać tej TV a wole inne np. TVN, POLSAT itd ...

    a jesli ktos W OGOLE nie oglada kanalow polskich tylko JEDYNIE zagraniczne z satelity
    tylko i wylacznie do nauki jezyka obcego?

    a niech wejdzie taki kontroler i sprawdzi czy amm zaprogramowany kanal po polsku!

    TO SIE DA ZROBIC!

  • 142. Data: 2012-08-05 22:08:51
    Od: t...@g...com

    On Tuesday, June 26, 2012 11:01:57 PM UTC+2, ToMasz wrote:
    > płacisz podatek, (abonament) od posiadania odbiornika TV zdolnego do
    >
    > odbioru tv. Czyli nie ważne co oglądasz. możesz usunąć tuner TV i masz
    >
    > spokój. możesz oglądać TV na czymś co telewizorem nie jest i jest to
    >
    > legalne. możesz oglądać TV na kompie i słuchać radia w telefonie GSM
    >
    > (bez abonamentu), gdyż główną funkcją tych urządzeń jest inne zastosowanie.

    ok, to co jesli ktos posiada DEKODER SAR z podlaczonym do niego MONITOREM LCD 30"?

  • 143. Data: 2012-08-05 22:10:13
    Od: t...@g...com

    > ok, to co jesli ktos posiada DEKODER SAR z podlaczonym do niego MONITOREM LCD 30"?

    DEKODER SATelitarny - sorki za przejezyczenie

  • 144. Data: 2012-08-05 22:13:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2012 22:06, t...@g...com pisze:

    > a jesli ktos W OGOLE nie oglada kanalow polskich tylko JEDYNIE
    > zagraniczne z satelity tylko i wylacznie do nauki jezyka obcego?

    Nieistotne. Pamiętaj, że to się nazywa "abonament" ale tak na prawdę
    jest podatkiem.

  • 145. Data: 2012-08-05 22:16:53
    Od: t...@g...com

    On Wednesday, June 27, 2012 12:13:06 PM UTC+2, Andrzej Lawa wrote:

    > A potem co roku za ten luksus płacisz podatek.

    To pytam jeszcze raz: co jesli ktos posiada dekoder SATELITARNY z podlaczonym
    WIEELGASNYM ale nie telewizorem lecz MONITOREM tzw. "komputerowym"?

    Jakby nie patrzec to taki zestaw: dekoder.SAT + monitor = NIJAK nie moze sie nadawac
    do odbioru TVP!

  • 146. Data: 2012-08-06 08:28:07
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 5 Aug 2012 13:16:53 -0700 (PDT), t...@g...com
    napisał(a):

    > Jakby nie patrzec to taki zestaw: dekoder.SAT + monitor = NIJAK nie moze sie
    nadawac do odbioru TVP!

    No patrz pan, a u mnie działa.

    AK

  • 147. Data: 2012-08-06 09:28:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.08.2012 08:28, Andrzej Kubiak pisze:

    > No patrz pan, a u mnie działa.

    Zresztą tu nie chodzi o TVP tylko TV w ogóle.

  • 148. Data: 2012-08-06 20:53:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <t...@g...com>

    --
    Podatek na polską telewizję jest podatkiem na polską telewizję a nie na jej
    oglądanie.

  • 149. Data: 2012-08-06 22:14:52
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 05 Aug 2012 21:12:21 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > W PiS za dużo oszołomów.
    >
    > SLD ma żałosne poparcie...

    Chodzi o to, ze obnizki maja na koncie partie uznawane za socjalistyczne,
    natomiast partia "liberalna" podwyzsza ile wlezie.

    > Swoją drogą czy czasem obniżenie stawek dochodowego nie było za PO?

    Obnizenie za PO, ale glosowanie i inicjatywa za PiS (PO tez byla za).

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 150. Data: 2012-08-07 00:35:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.08.2012 22:14, KRZYZAK pisze:

    > Chodzi o to, ze obnizki maja na koncie partie uznawane za socjalistyczne,
    > natomiast partia "liberalna" podwyzsza ile wlezie.

    Ktoś jeszcze zwraca uwagę na etykiety, jakie sobie przylepiają partie??

    > Obnizenie za PO, ale glosowanie i inicjatywa za PiS (PO tez byla za).

    Czyli można powiedzieć - wspólna robota.