  • 21. Data: 2003-09-06 10:34:13
    Temat: Re: Wczorajszy program w TVN - UWAGA
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bjakfr$g6m$1@news.onet.pl...

    > "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message
    >
    > Przeciez mowil, ze bal sie, ze go wywala, dlatego nic konkretnego dyrekcji
    > nie mowil. Z drugiej strony 'uczniow' bylo wiecej, wiec im tez nie mogl
    sie
    > postawic, bo by dostal wpier... Wybral najlepsza droge, zmienil szkole.

    Czlowieku...
    Ja mam wyksztalcenie pedagogiczne i prawie 2 letni staz
    pracy w liceach - potem potoczylo sie inaczej...

    Nauczyciel MUSI czasem jakas decyzje podjac - trudno...

    Boguslaw

  • 22. Data: 2003-09-06 10:35:38
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Jan Kozlowski" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości
    > On Pt 05 wrz 2003 08:57:04a "Alek" <a...@p...onet.pl> wrote in

    > Ja jestem w szoku, ze tylu ludzi podnieca sie jakims kretynskim programem
    > komercyjnej TV, ktorego wartosc jest mniej wiecej taka jak "Zycia na
    > goraco" czy innych szmatlawcow.

    Jest to "wspolna akcja" z innym "szmatlawcem" jak to pan okresla
    Gazeta Wyborcza.....

    Niestety Panie Janie - to co pokazali to prawda...

    Boguslaw

  • 23. Data: 2003-09-06 11:53:00
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    > Nie widze zwiazku.

    Chodzilo mi o sposob reakcji na sytuacje incydentalne w dwu roznych szkolach i
    czesciowo na przestrzeni czasu. Chcialem podkreslic, jak bardzo daleka od ew.
    oczekiwan i prawidlowosci byla reakcja w tym przypadku

    Roland

  • 24. Data: 2003-09-06 16:35:12
    Od: "Coach" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bjcd95$od7$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Jest to "wspolna akcja" z innym "szmatlawcem" jak to pan okresla
    > Gazeta Wyborcza.....
    > Niestety Panie Janie - to co pokazali to prawda...

    Nikt nie pisze, że to bzdura.
    Natomiast media popełniły manipulację przenosząc zdarzenie z jednej
    patologicznej sytuacji na całe szkolnictwo.
    To, że są szkoły, gdzie nauczyciele powinni nosić kolczugi, to że są
    nauczyciele, którym wystarczy zasugerować, że lakier na samochodzie jest
    drogi, by zmienił ocenę, to fakt. Natomiast robienie z tego teatrzyku
    sensacji to już tragedia. Media i owszem, mają tygodniowe zajęcie w
    sezonie ogórkowym, ale pokazują uczniom, że i oni bogą sobie pozwalać. A
    przynajmniej sprawdzić, czy czasem się nie uda. I teraz wielu
    nauczycieli w polsce musi się szykować na sytuację, kiedy ich uczniowie
    będą chcieli się sprawdzić. Jedyna dobra rzecz ktora może z tego
    wniknąć, to zmiany w przepisach, w co jednak wątpię.

    c.

  • 25. Data: 2003-09-07 06:20:32
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

> [...]
    > goraco" czy innych szmatlawcow. Pokazali jakies zadupiaste technikum dla
    > patologicznej mlodiezy i teraz cala Polska sie podnieca, jaka to mlodziez
    > zla, upadek obyczjow i wogole koniec swiata. Ile warta jest praca naszych
    > dziennikarzy swietnie pokazano dzis w dzienniku na TVP, kiedy przy okazji
    > puscili kawalek filmu z komentarzem typu "wandale kopia przypadkowego
    > przechodnia". Kto widzial ten film w calosci pewnie zauwazyl, ze nie byl
    > on wcale "przypadkowy" tylko jakis znajomek tych dresow. Ale coz, media i
    > politycy maja o czym gadac, ktos zarobi a za tydzien i tak wszystko sie

    nie wiem dlaczego nazywasz ten program kretynskim-mozesz przyblizyc?
    co to jest zadupiaste technikum, ogladalem ten program i widzialem normalna
    szkole
    gdzies ty sie dosluchal o szkole dla patologicznej mlodzierzy?
    a moze to ty masz problemy z percepcja?

  • 26. Data: 2003-09-07 06:26:48
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "RomanG" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 'Opieka' nad 17-latkiem nie polega na

    ...ciach
    a nie mieli oni po 19 lat? tak chyba powiedziano
    to juz dorosli ludzie a my ciagle rozpatrujemy "wybryki mlodzierzy"

  • 27. Data: 2003-09-07 07:26:03
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    > Natomiast media popełniły manipulację przenosząc zdarzenie z jednej
    > patologicznej sytuacji na całe szkolnictwo.

    Ta patologia rozplenia sie sama. Szkoly sa chore bo daja fikcyjne wyksztalcenie.
    Przpycha sie debili do kolejnych klas, bo co z nimi zrobic??? Taka postawa wladz
    jest chora. Przeciez nikt nie musi sie uczyc. Konstytucja daje prawo, a nie
    obowiazek. Jak ktos z tego prawa rezygnuje, to jego sprawa. W tej chwili szkola
    to fikcja!

    > będą chcieli się sprawdzić. Jedyna dobra rzecz ktora może z tego
    > wniknąć, to zmiany w przepisach, w co jednak wątpię.

    Miejmy nadzieje :-))

    Roland

  • 28. Data: 2003-09-07 09:51:31
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <bjej53$gv6$1@nemesis.news.tpi.pl> pestifer napisał(a):

    > a nie mieli oni po 19 lat? tak chyba powiedziano
    > to juz dorosli ludzie a my ciagle rozpatrujemy "wybryki mlodzierzy"

    bo "mlodzieza" sie jest do 27. roku zycia, a jak sie jest(bylo)
    dzialaczem ZSMP to do 46.
    pozdrawiam Andrzej
    ps.:)

  • 29. Data: 2003-09-07 09:54:02
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <bjemhe$ha4$1@atlantis.news.tpi.pl> Roland napisał(a):
    > Przeciez nikt nie musi sie uczyc. Konstytucja daje prawo, a nie
    > obowiazek. Jak ktos z tego prawa rezygnuje, to jego sprawa.

    a, to cos sie bardzo za "demokracji" zmienilo, bo za "komuny" to bylo
    obowiazkowe...
    pozdrawiam Andrzej

  • 30. Data: 2003-09-07 18:38:09
    Od: "Coach" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roland" <r...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    postawa wladz
    > jest chora. Przeciez nikt nie musi sie uczyc. Konstytucja daje prawo,
    Konstytucja może i nie, ale gdzieś pęta się prawo o obowiązku szkolnym.

    > Jak ktos z tego prawa rezygnuje, to jego sprawa. W tej chwili szkola
    > to fikcja!

    To już problem bardzo NTG, bo podpada raczej pod wychownie nie pod
    paragrafy.
    Problem z ludźmi, którzy nie chcą się uczyć, jest taki, że oni nie
    znikają.
    Problem przenosi się ze szkół na ulicę.

    Do czasu, aż dresiarstwo będzie atrakcyjną alternatywą dla nauki i
    pracy, to sytuacja będzie się pogarszać.

    > Miejmy nadzieje :-))

    A tymczasem w ministerstwie cisza...

    c.