  • 31. Data: 2003-09-08 05:56:16
    Temat: Re: Wczorajszy program w TVN - UWAGA
    Od: "Roland" <r...@p...fm>

    > Problem z ludźmi, którzy nie chcą się uczyć, jest taki, że oni nie
    > znikają.
    > Problem przenosi się ze szkół na ulicę.

    Dlatego chyba kara smierci byla jednak lepsza... Chociaz rodzi tyle
    kontrowersji.

    > Do czasu, aż dresiarstwo będzie atrakcyjną alternatywą dla nauki i
    > pracy, to sytuacja będzie się pogarszać.

    To jest szerszy problem. Dresy wiedza, ze policja i sady sa w stanie zawalu i
    moga liczyc z duzym prawdopodobienstwem na bezkarnosc

    No wlasnie...

    Roland

  • 32. Data: 2003-09-08 19:30:08
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    "Jan Kozlowski" <a...@...sygnaturce> wrote in message
    > goraco" czy innych szmatlawcow. Pokazali jakies zadupiaste technikum dla
    > patologicznej mlodiezy i teraz cala Polska sie podnieca, jaka to mlodziez
    > zla, upadek obyczjow i wogole koniec swiata. Ile warta jest praca naszych

    Bardzo sie mylisz w swojej ocenie. Osobiscie czekalem za ukaze sie wreszcie
    jakis program, ktory poruszy opinie publiczna do tego stopnia, az wszyscy
    zaczna sie bacznie przygladac co sie dzieje na najblizszym podworku. To co
    dzieje sie w szkolach wola o przyslowiowa "pomste do nieba" - nawet w
    najlepszych szkolach (a z taka mam do czynienia) sa "elementy" ktorych
    natychmiast nalezaloby wyrwac jak chwasta, niestety nauczyciele i dyrekcja
    ogolnie mowiac przemilczaja sprawe uznajac, ze jakos to bedzie, problem sam
    sie rozwiaze, problematyczny uczen sie poprawi, jednostkowy przypadek (ktory
    notabene potrafi wstrzasnac cala szkola) , itp, itd. Zdecydowanie uwazam ze
    dzialac nalezy natychmiastowo i zadne tam "po cichu" - wywalic degeneratow z
    hukiem i dla przestrogi nastepnych "chetnych do zabawy" - wyciagnac surowe
    konsekwencje.

    P/S Daleki jestem od oceny, ze kazda i cala szkola tak ma.

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!