  • 11. Data: 2016-09-07 19:00:45
    Temat: Re: Ważność upoważnienia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A przed wydaniem DR nie jest zarejestrowany? IMHO jest.
    >
    > "Upór" urzędnika jest zasadny - ktoś mógł zlecić dokonanie rejestracji
    > innej osobie, ale już odebrać DR samodzielnie.

    Przerazajaca głupota i dupochron ze strony urzednika ale moze i tak sobie
    przyjał.
    Z ciekawości - jak w takim razie takie upowaznienie napisać?
    Do załatwienia wszelkich spraw zwiazanych z samochodem nr vin...?

  • 12. Data: 2016-09-07 21:43:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-07 o 19:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Z ciekawości - jak w takim razie takie upowaznienie napisać?
    > Do załatwienia wszelkich spraw zwiazanych z samochodem nr vin...?

    ...i do odbioru dowodu rejestracyjnego...

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2016-09-08 06:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > ...i do odbioru dowodu rejestracyjnego...

    No ja rozumiem, ze mozna wymienic łopatologiczne kazda czynnosc ale
    dlaczego "załatwienie wszelkich spraw" nie zawiera w sobie "odebrania
    dowoodu"?

  • 14. Data: 2016-09-08 07:57:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-09-08 o 06:00, Budzik pisze:

    > No ja rozumiem, ze mozna wymienic łopatologiczne kazda czynnosc ale
    > dlaczego "załatwienie wszelkich spraw" nie zawiera w sobie "odebrania
    > dowoodu"?

    No ale zawiera. Urzędnik przecież wyłgał się, że
    upoważnienie wygasło, a nie, że nie obejmuje czynnosci odebrania.

  • 15. Data: 2016-09-08 08:21:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >>
    > No ja rozumiem, ze mozna wymienic łopatologiczne kazda czynnosc ale
    > dlaczego "załatwienie wszelkich spraw" nie zawiera w sobie "odebrania

    Dlatego, że zarejestrowanie samochodu kończy się już przed odebraniem DR.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2016-09-08 09:37:07
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > A przed wydaniem DR nie jest zarejestrowany? IMHO jest.
    Długo zastanawiałem się co napisałeś.

    Czy dobrze rozumiem, że chodzi Ci tylko o to, że
    moment "samochód jest zarejestrowany" następuje wcześniej niż
    moment "wydanie DR"

    I że pełnomocnictwo jest ważne do "jest zarejestrowany" co implikuje, że
    w momencie "wydanie DR" już nie obowiązuje? (co napisałem, może nieprecyzyjnie)

    KJ

    You can move the world with an idea, but you have to think of it first.

  • 17. Data: 2016-09-08 09:49:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-08 o 09:37, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > w momencie "wydanie DR" już nie obowiązuje? (co napisałem, może nieprecyzyjnie)

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2016-09-08 12:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dlatego, że zarejestrowanie samochodu kończy się już przed odebraniem DR.

    Nie doczytałes dokładnie?
    Dlaczego *załatwienie wszelkich spraw* nie zawiera w sobie Twoim zdaniem
    odbioru dowodu rejestracyjnego?

  • 20. Data: 2016-09-08 12:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tak.

    Wiem ze wymagam wiele od urzednika (zapewne za duzo) ale w takiej sytuacji
    miło by było gdyby o tej interpretacji powiadomił osobę która składała
    dokumenty rejestracyjne.

    Tak, wiem, idealista ze mnie :)

  • 19. Data: 2016-09-08 12:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > No ale zawiera. Urzędnik przecież wyłgał się, że
    > upoważnienie wygasło, a nie, że nie obejmuje czynnosci odebrania.

    Wiesz, nie byłem to dosłownie nie wiem co powiedział.
    Ale wtedy wracałoby pytanie - dlaczego *jego zdaniem* wygasło...?