  • 31. Data: 2016-09-08 15:14:47
    Temat: Re: Ważność upoważnienia
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kamil "Jońca""

    [..]

    > Wiesz, nie byłem to dosłownie nie wiem co powiedział.
    > Ale wtedy wracałoby pytanie - dlaczego *jego zdaniem* wygasło...?

    Może "wygasło" w momencie zarejestrowania?
    ---
    A to jest jednokrotne ?

  • 32. Data: 2016-09-08 15:17:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > No ja rozumiem, ze mozna wymienic łopatologiczne kazda czynnosc ale
    > dlaczego "załatwienie wszelkich spraw" nie zawiera w sobie "odebrania
    > dowoodu"?

    Dlatego, że zarejestrowanie samochodu kończy się już przed odebraniem DR.
    ---
    Dla kogo ?

  • 33. Data: 2016-09-08 20:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Po prostu upoważnienie było nieprecyzyjne i nie można się dziwić, że
    > urzędnik chce dokładniejszej wykładni. To nawet nie musi być jego
    > prywatny dupochron, ale praktyka ustalona w całym urzędzie, może nawet
    > poparta opinią jakiegoś urzędującego tam prawnika.

    A to akurat nic dziwnego, ze na pokrycie dowolnej bzdury zawsze znajdzie
    sie przynajmniej jeden prawnik ktory sie pod tym podpisze.

  • 34. Data: 2016-09-08 22:12:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-09-07 o 16:33, Kamil Jońca pisze:

    >A przed wydaniem DR nie jest zarejestrowany? IMHO jest.

    Jesli nowe, to nie jest.
    Jesli usywane sprowadzone z zagranicy - to polski urzednik ma podstawy
    twierdzic, ze nie jest.

    >"Upór" urzędnika jest zasadny - ktoś mógł zlecić dokonanie
    >rejestracji innej osobie, ale już odebrać DR samodzielnie.

    Lubisz byc biurokrata :-)
    Jesli taka byla jego wola, to powinien to napisac.

    No i uzasadnienien byla data waznosci ... ktorej przeciez nie podano.

    J.

  • 35. Data: 2016-09-08 22:18:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 08.09.2016 12:06, Liwiusz pisze:

> [...]
    >tylko
    >"związanych z".
    >Nie da się obronić tezy, że odbiór dowodu nie jest związany z

    Dla Ciebie.
    Rejestracja, jak sama nazwa wskazuje, to wpisanie do rejestru.
    Zostal wpisany, a jakies tam odebranie DR to juz niezwiazane z
    wpisaniem do rejestru :-)

    >Zresztą na 100% urzędnikowi nie przyszła do głowy taka interpretacja,
    >tylko zwyczajnie spojrzał na datę i mu się wydaje, że upoważnienie
    >jest
    >za stare.

    A jakby tak im zostawic ?
    Ciekawe po jakim czasie przypomna obywatelowi, ze tam DR lezy i czeka.

    A moze tez sie przeterminuje ?

    J.

  • 36. Data: 2016-09-09 00:07:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    Rejestracja, jak sama nazwa wskazuje, to wpisanie do rejestru.
    Zostal wpisany, a jakies tam odebranie DR to juz niezwiazane z
    Dla urzędnika też jest to szereg czynności a nie sam wpis.

  • 37. Data: 2016-09-09 09:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A jakby tak im zostawic ?
    > Ciekawe po jakim czasie przypomna obywatelowi, ze tam DR lezy i czeka.
    >
    > A moze tez sie przeterminuje ?

    I jezdzic bez waznego DR? Dziekuje...

  • 38. Data: 2016-09-09 09:36:04
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-09-09 o 09:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > I jezdzic bez waznego DR? Dziekuje...

    Hehe, nikt nie pisał o jeżdżeniu, tylko o nieodbieraniu :)

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2016-09-09 12:50:05
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czyli bez wniesienia opłaty??
    ;-)

    -----

  • 40. Data: 2016-09-09 15:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > Czyli bez wniesienia opłaty??
    > ;-)

    Opłata nie ma tu zadnego znaczenia - czas jest droższy.