  • 21. Data: 2004-08-31 16:46:07
    Temat: Re: Ważność umowy
    Od: "Piotr Macura" <f...@g...pl>

    Jak moge zobaczyc te strone?

    > MID news:cfhv9u$r3h$1@news.onet.pl

  • 22. Data: 2004-08-31 17:17:44
    Od: "Piotr Macura" <f...@g...pl>

    Rozumiem o co Panu chodzi, ale dzownilem rano do mojego znajomego adwokata i
    on powiedzial mi ze w tym przypadku nie ma mowy o wyzysku.

    Tak jak wczesniej pisalem polskie prawo nie zabrania zawierania umow
    niekorzystnych i w tym przypadku nie ma skali - moge sprzedac nawet samolot za
    1 zł.
    Wieksze zabezpieczenie prawne maja tylko nieruchomosci, gdzie kazda umowa
    sprzedaży musi byc umową notarialną.

    Z ta pomylka to jest dobry pomysl, ale problemem jest to, ze ponownie pojawia
    sie ekran z cala twoja oferta, abys sprawdzil, czy wszystko jest ok.
    Jesli np. nie sprawdziles tak jak ja to juz niestety jest problem, a nie błąd.

  • 23. Data: 2004-08-31 19:48:16
    Od: "Tomasz Dobrzyń" <t...@n...pl>

    mam pewna taka mysl w tej sprawie
    nadal bym opowiadal sie za bledem a dlaczego:
    powiazalbym to z omylka pisarska jak mowilem wczesniej wypelniajac
    formulaz aukcji wpisano (zakladam) 12 tys zl a nie 12000 co system
    zinterpretowal jako 12 zloty bo przyjmuje tylko cyfry a nie litery i w tym
    momencie jeszcz nie jestem w bledzie a jedynie najwyzej w niewiedzy co do
    tego ze system zinterpretuje pozytywnie tylko cyfry. Dalej nastepuje
    ostateczne zaakceptowanie mojej oferty i tu dopiero pojawia sie sytuacja na
    jaka sie nie godze(subiektywnie) ale naciskam klawisz enter i akceptuje to
    co napisalem bo nie zerknalem na pole cena kup teraz i ze widnieje tam kwota
    12zl a nie to co wpisalem na poczatku 12tys zl. A dalej to juz tak ja przy
    bledzie.
    Jak ta propozycja interpretacji??

  • 24. Data: 2004-08-31 21:07:41
    Od: "Piotr Macura" <f...@g...pl>

    Mi sie wydaje, ze nie przejdzie, bo w drugim etapie na gorze strony pojawia
    sie:
    "Sprawdź dane swojego przedmiotu
    Jeśli nie dostrzegasz błędów, kliknij przycisk Zatwierdź > znajdujący się na
    dole strony.
    Jeśli widzisz błąd lub chcesz dokonać zmian, kliknij przycisk < Zmień dane."

    Tym samym jesli zatwierdzam to juz chyba nie ma bledu, szczegolnie, ze
    przycisk zatwierdzajacy jest na dole strony i musze przewinac cala strone, aby
    do niego dojechac.

  • 25. Data: 2004-09-04 06:52:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2004, Piotr Macura wrote:
    [...]
    >+ Tak jak wczesniej pisalem polskie prawo nie zabrania zawierania umow
    >+ niekorzystnych i w tym przypadku nie ma skali - moge sprzedac nawet samolot za
    >+ 1 zł.

    ..ze się wtrącę: "co czynią powszechnie operatorzy sieci komórkowych
    w ramach działalności ubocznej czyli sprzedaży telefonów" !

    pozdrowienia, Gotfryd