  • 1. Data: 2004-02-26 15:47:13
    Temat: Wazne pytanie ! Komornik ! PILNA PROSBA
    Od: "Monia" <m...@i...net.pl>

    Witam !

    Mam kolege w trakcie rozwodu, Sąd na czas rozprawy orzekl srodki na
    otrzymanie corki w wysok. 350 zl ms. z uwagi na trudna sytuacje kolega placi
    rozne 150zl., 200 zl. Ma dzialanosc gosp. poniewaz go zwolnili z firmy i
    teraz swiadczy od czasu do czasu uslugi dla firmy.

    Jego zona wystapila do komornika o sciagniecie roznicy naleznosci i komornik
    wyslal nakaz do jego poprzedniego pracodawcy pismo o zajeciu naleznych kwot
    alimentow.

    Ale on nie pracuje tam !!! tylko wystawia faktury za wykonana dzialanosc.
    !!!
    Czy w takim razie Komornik moze egzekwowac sciaganie naleznosci wewnatrz
    rozliczen miedzy firmami ?
    Ma 7 dni na odwolanie, co powinien zrobic !

    Dodam jeszcze ze "wkrotce byla zona" w zeszlym roku zagarnela 1/2 naleznego
    zwrotu podatkowego z odliczen budowalnych za 2002r. !!! w wys 1800zl. i
    napisal do Sadu o zaliczenie tej kwoty na rzecz roznicy nieplaconych
    alimentow. !!!

    Dziekuje za pomoc

    Pozdr

  • 2. Data: 2004-02-27 06:58:49
    Temat: Re: Wazne pytanie ! Komornik ! PILNA PROSBA
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Monia" <m...@i...net.pl> naskrobał/a w

    > Czy w takim razie Komornik moze egzekwowac sciaganie naleznosci
    > wewnatrz rozliczen miedzy firmami ?

    Tak.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    God must love stupid people, he made so many.

  • 3. Data: 2004-02-27 10:59:53
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Tak.

    ale jesli komornik, na wniosek ex zony, chcial zajac wynagrodzenie
    to akurat w tym momencie nie mogl niczego zajac bo taki obywatel
    nie jest pracownikiem tej firmy. komornik jest zwiazany w sposob
    bezwzgledny wnioskiem egzekucyjnym i winien dzialac w jego granicach
    komornik moze zajac wierzytelnosci dluznika ale musza one byc wskazane
    we wniosku egzekucyjnym. a tutaj firma moze smialo stwierdzic, ze taki
    pan u nich nie pracuje bo faktycznie nie jest u nich zatrudniony.
    zonka musi sie bardziej postarac i sprecyzowac:)
    pozdr
    marcin