  • 1. Data: 2004-02-26 14:43:54
    Temat: Kiosk ruchu
    Od: "LORD" <dm17@_nospam_wp.pl>

    czy to jest oplacalny rodzaj dzialalnosci????
    czy mozna z tego wyzyc??

    dzieki

  • 2. Data: 2004-02-26 14:50:27
    Temat: Re: Kiosk ruchu
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "LORD" <dm17@_nospam_wp.pl> napisał w wiadomości
    > czy to jest oplacalny rodzaj dzialalnosci????
    > czy mozna z tego wyzyc??

    To zalezy od wielu czynnikow. Przede wszystkim od lokalizacji i
    konkurencji.. Sam to musisz przemyslec..

    A tak w ogole to NTG.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 3. Data: 2004-02-26 15:05:39
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał:

    > To zalezy od wielu czynnikow. Przede wszystkim od lokalizacji i
    > konkurencji.. Sam to musisz przemyslec..

    lokalizacja: dworzec glowny w Poznaniu
    oplata dla PKP jest taka, ze w sytuacji gdy pracuja 2 osoby na zmiane po
    12 godzin kazdy, to sie oplaca... jesli kiosk ma byc jedynym zrodlem
    dochodu, to tylko w sytuacji monopolu na danym terenie i/lub duuuzaych
    obrotow.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-02-26 16:25:17
    Od: "Grzegorz S." <f...@i...pl>

    Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 12 godzin kazdy, to sie oplaca... jesli kiosk ma byc jedynym zrodlem
    > dochodu, to tylko w sytuacji monopolu na danym terenie i/lub duuuzaych

    Pytanie jeszcze co dla kogo oznacza slowo oplaca
    Pozdrawiam
    Grzegorz S.

  • 5. Data: 2004-02-26 18:10:04
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Hm... kioskarze z tego co wiem nie wykazuja wszystkiego... gdyby sie nie
    dało nie byłoby kiosków... Zalezy tez od lokalizacji, asortymentu itd...

  • 6. Data: 2004-02-27 10:58:20
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Nicolka wrote:

    > Hm... kioskarze z tego co wiem nie wykazuja wszystkiego... gdyby sie nie
    > dało nie byłoby kiosków... Zalezy tez od lokalizacji, asortymentu itd...

    Moze niech kazdy pisze o sobie..
    MOZNA wyzyc z uczciwie prowadzonego kiosku. zazwyczaj skromnie wyzyc,a le
    mozna.

    Noo ale zalezy to od lokalizacji, od umiejetnosci no i od tego,
    czy jest to kiosk RUCHU.
    Kokosow sie nie spodziewaj..

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-02-27 18:46:21
    Od: "LORD" <dm17@_nospam_wp.pl>

    dziekuje za odpowiedz na moje pytanie
    mam jeszcze pare pytan i mam nadzieje ze bedziesz mogl mi odpowiedziec
    mieszkam w 20.000 tysiecznym miasteczku wiec nie bede orginalna z tym
    pomyslem bo juz jest pare kioskow i dlatego mam watpliwosci czy taka
    dzialalnosc moze dac przyslowiowy chleb. ja w tej chwili nie pracuje i
    szukam wyjscia z sytuacji. ile trzeba zainwestowac w takie przedsiewziecie
    zaczynajac od podstaw.
    nie wiem tez czy lepiej byloby zarejestrowac ta dzialalnosc na siebie czy na
    meza ktory pracuje zawodowo. jezeli bym zarejestrowala dzialalnosc na meza
    to czy on moze mnie zatrudnic czy wtedy lepiej zebym ja bym pracowala na
    czarno. musialabym ta dzialalnosc prowadzic sama i czy to jest mozliwe, czy
    trzeba miec kogos do pomocy.

    jola

  • 8. Data: 2004-02-27 21:01:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 Feb 2004, LORD wrote:
    [...]
    >+ nie wiem tez czy lepiej byloby zarejestrowac ta dzialalnosc na siebie czy na
    >+ meza ktory pracuje zawodowo. jezeli bym zarejestrowala dzialalnosc na meza
    >+ to czy on moze mnie zatrudnic

    Może ale to nie ma sensu.
    Z mocy prawa będziesz "osobą współpracującą" a to tak samo
    skutecznie kończy się ZUSem. Jak się *dodatkowo* zatrudnisz
    to zapłacicie *dodatkowy* podatek. Pomysł taki sobie :(

    >+ czy wtedy lepiej zebym ja bym pracowala na
    >+ czarno.

    Tia... A po "donosie zyczliwego" przyjdziesz na .podatki
    pytać jak nie zapłacić zaległego ZUSu z odsetkami "bo tego
    się 7000 uzbierało"...
    Nie mam pojęcia o prowadzeniu kiosku, to tak dla jasności :)
    żeby nie mylić ogólnych zasad "rozliczania działalności"
    ze szczegółami dot. kiosku.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 9. Data: 2004-03-01 16:08:25
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    LORD wrote:

> [...]
    > to czy on moze mnie zatrudnic czy wtedy lepiej zebym ja bym pracowala na
    > czarno. musialabym ta dzialalnosc prowadzic sama i czy to jest mozliwe,

    To zalezy od tego czy jest to kiosk RUCHU czy tez prywatny kiosk z
    gazetami..
    i takimi tam...

    W pierwszym przypadku "inwestycja" to ok 300 PLN -wpisy i rejestracje DG,
    w drugim przypadku ponad 3 000 "plus buda".

    W pierwszym przypadku na dochody znacznieniezsze od minimalnych
    raczejnielicz, wdrugim zalezy od... wielu rzeczy..

    Jak zarejestrujesz "na meza" to zaplacisz wiecej zdrowotnego
    i tyle bedzie "zysku z operacji"

    Boguslaw