  • 1. Data: 2004-02-26 14:43:02
    Temat: podatego od wzbogacenia
    Od: "Lipa2" <k...@w...pl>

    Witam
    Czy ktoś mi może odpowiedzieć w jaki sposub jest naliczany podatek od
    wzbogacenia przy kupnie samochodu.
    Chodzi mi o to ile zapłace podatku przy zakupie nawego samochodu za sumę
    27500 zł
    Pozdrawiam
    KUBA

  • 2. Data: 2004-02-26 15:15:17
    Temat: Re: podatego od wzbogacenia
    Od: "Wangog" <w...@g...pl>

> [...]
    > wzbogacenia przy kupnie samochodu.
    > Chodzi mi o to ile zapłace podatku przy zakupie nawego samochodu za sumę
    Niedawno dzwonilem do US i dowiedzialem sie ze podatek wynosi 2%.
    Niestety 2% NIE od kwoty za ktora byl kupiony samochod ale 2% kwoty z ich
    cennika.
    Dla przykladu. Jak dzis kupuje samochod za 7700 ale 2% licza mi od kwoty
    8900 :-(
    Wiec sam widzisz.

    Pozdrawiam
    Wangog

  • 3. Data: 2004-02-26 15:26:12
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Lipa2" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś mi może odpowiedzieć w jaki sposub jest naliczany podatek od
    > wzbogacenia przy kupnie samochodu.

    To juz jestesmy na takim etapie podatkologii,
    ze nie tylko sprzedaz ale i kupno nas wzbogaca?
    Powinni wprowadzic jeszcze podatek od niezawierania
    transakcji kupna-sprzedazy (czyli od lezakowania
    pieniedzy).

    Paranoja jakas...

    WOJSAL

  • 4. Data: 2004-02-26 18:11:03
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał:

    > Powinni wprowadzic jeszcze podatek od niezawierania
    > transakcji kupna-sprzedazy (czyli od lezakowania
    > pieniedzy).

    cicho - nie podpowiadaj! ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 5. Data: 2004-02-26 19:02:30
    Od: "Jacek" <p...@c...cy>

    Nieustraszony(a) niczym Lipa2 napisał(a):
> [...]
    > wzbogacenia przy kupnie samochodu.
    > Chodzi mi o to ile zapłace podatku przy zakupie nawego samochodu za sumę

    Jeśli nowy prosto z salonu to nic nie zapłacisz, pomijając fakt że "podatek
    od wzbogacenia" istnieje tylko potocznie.
    W cenie nowego jest już tyle podatków że chyba wystarczy. Może być sytuacja
    że nie będziesz umiał się wytłumaczyć skąd masz pieniądze na ten zakup,ale
    to już chyba na osobny wątek.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13

  • 6. Data: 2004-02-26 20:36:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    WOJSAL wrote:

> [...]
    > Powinni wprowadzic jeszcze podatek od niezawierania
    > transakcji kupna-sprzedazy (czyli od lezakowania

    Już wprowadzili. Belkowe 20% od dochodów za np. odsetki na koncie.

  • 7. Data: 2004-02-27 11:05:25
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Lipa2 wrote:

> [...]
    > wzbogacenia przy kupnie samochodu.
    > Chodzi mi o to ile zapłace podatku przy zakupie nawego samochodu za sumę

    Gdzie pan widzial taki, podatek ?

    Boguslaw