  • 1. Data: 2004-06-18 06:39:36
    Temat: [Warszawa] Poszukuje prawnika w nastepujacej sprawie.
    Od: Mieczyslaw Pilkowski <i...@o...pl>

    Witam szanownych grupowiczow.

    Sprawa wyglada nastepujaco:

    Wykupilem mailing reklamowy w jednym z serwisow internetowych.
    Dla niewtajemniczonych mailing reklamowy to reklama poprzez e-mail
    dotyczaca mojego serwisu internetowego do osob zarejestrowanych w
    innym serwisie (w tym przypadku o podobnej tematyce).

    W marcu wplacilem wlascicielowi tamtego serwisu ustalona wczesniej
    poprzez e-mail kwote i umowilismy sie na wyslanie mailingu. Niestety
    zaczely sie problemy z moim serwisiem internetowym, a raczej z
    serwerem na ktorym moj serwis stoi. Serwer mial czeste przerwy w
    dzialaniu co powodowalo, ze nie dalo sie wejsc na strone.

    W zwiazku z czym napisalem do tego pana z prosba o przesuniecie
    mailingu w czasie do czasu rozwiazania problemow technicznych.
    Zgodzil sie bez problemu i wszystko wygladalo OK.

    Kilka dni temu jednak napisalem do tego pana, aby wreszcie mailing
    zrealizowac jednak on odmowil mi podajac 2 argumenty:

    1) Minelo zbyt wiele czasu
    2) Teraz nie jest mozliwy mailing reklamowy reklamujacy serwis o
    podobnej tematyce.

    ad 1) Nigdy nie dostalem od tego pana informacji, ze istnieje jakis
    ostateczny okres w ktorym mailing powinien zostac zrealizowany

    ad 2) Nie zostalem poinformowany "przed" zmiana wspomnianej polityki,
    ze bedzie to mialo miejsce i w zwiazku z tym powinienem wyslac mailing
    jak najszybciej

    Facet po prostu postawil mnie przed faktem dokonanym i nie dosc, ze
    odmowil mi realizacji mailingu to odmawia takze zwrotu pieniedzy.

    Nie wiem czy to jest zmiana umowy w trakcie jej trwania, ale na zdrowy
    rozum to chyba tak. Nie posiadam faktury za te usluge, bo pan ten nie
    wystawil mi takowej. Z jego danych osobowych dysponuje tylko imieniem
    i nazwiskiem oraz numerem konta bankowego.

    Istnieje jednak w prawie pojecie umowy ustej (gdzies kiedys o tym
    slyszalem). Ze swojej strony posiadam pelna dokumentacje - wszystkie
    e-maile razem z naglowkami, ktore wymienily miedzy soba strony, a
    takze rejestr bankowy, gdzie widnieje wplata odemnie na konto tego
    pana z tytulem "Mailing".

    Prosze o wasza opinie w tej sprawie. Jezeli jest mozliwe wygranie
    takiej sprawy prosze o kontakt kogos, kto moglby sie tym zajac.