  • 1. Data: 2004-06-17 21:00:18
    Temat: AC i inny kierowca niż własciciel?
    Od: "-=SHOC=-" <shoc@wytnij_to.softel.com.pl>

    Dzień dobry

    Posiadam na samochód pełny pakiet ubezpieczeń w Warcie i mam o państwa jedno
    pytanie - samochód jest zarejestrowany na mnie - czy jak samochód będzie
    prowadzony przez moja małżonkę lub syna - czy zostanie wypłacone
    odszkodowanie w razie wypadku?? Czy nie będzie żadnych kłopotów?

    --
    Pozdrawiam Szymon Jastrzębowski
    e-mail: shoc@skasuj_to.softel.com.pl

  • 2. Data: 2004-06-18 10:54:08
    Temat: Re: AC i inny kierowca niż własciciel?
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "-=SHOC=-" <shoc@wytnij_to.softel.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prowadzony przez moja małżonkę lub syna - czy zostanie wypłacone
    > odszkodowanie w razie wypadku?? Czy nie będzie żadnych kłopotów?

    nie, ponieważ polisa jest na samochód a nie na osobę.
    pozdr.
    bella

  • 3. Data: 2004-06-18 17:36:33
    Od: "Paweł PAWLAT Wojciechowski" <p...@X...pl>

> [...]
    > prowadzony przez moja małżonkę lub syna - czy zostanie wypłacone
    > odszkodowanie w razie wypadku?? Czy nie będzie żadnych kłopotów?

    Na Twoim miejscu bym zadzwonił i zapytał lub przeczytał uwaznie umowę. Z
    tego co pamiętam z doświadczenia w PZU jest to bez znaczenia, ale w Warcie
    moj ojciec jak ubezpieczła samochód, jakos rok temu, musiał zrobić dopłatę
    za 'w przypadku kiedy samochodem kieruje osoba o stazu mniejszym niż....'
    oraz też za jakies inne osoby, ale nie pamietam czy spoza rodziny czy w
    ogole... sprawdz lepiej za wczasu.
    pozdrawiam paweł.

  • 4. Data: 2004-06-18 21:04:48
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl>

    > Użytkownik "-=SHOC=-" <shoc@wytnij_to.softel.com.pl> napisał w
    wiadomości

    > jedno

    W Warcie (i u innych ubezpieczycieli chyba też) jest tak, że jest
    dopłata za "młodocianych" (<=24 lata) kierowców. Z tego co pamiętam to
    jest to 10%.
    Jeśli nie masz tego dodatku, a syn ma <=24 lat, to mogą robić
    problemy.
    Wiem, bo tato dopłacał za mnie :/

    Dochodzi jeszcze kwestia prowadzeniu na % ;)
    Zresztą poczytaj umowę ubezpieczenia, tam wszystko na pewno jest.

    pozdrawiam i życzę bezwypadkowej jazdy.
    Alek