  • 1. Data: 2004-06-18 07:01:29
    Temat: Jaka umowa na wykonanie sieci + podlaczenie do internetu
    Od: "Patryk" <p...@o...mila.edu.pl>

    Witam
    Dostalem clecenie na wykonanie sieci komputerowej + podlaczenie jej do
    internetu. Niestety ksiegowa w firmie zleceniodawcy nie wie jaka umowe bylo
    by najlepiej podpisac (ja rowniez). Czy mozecie mi powiedziec co lepiej
    wybrac: umowe zlecenie, czy umowe o dzielo ? Moze mozna pobrac z jakiegos
    zrodla gotowy przyklad takiej umowy ?

    Patryk

  • 2. Data: 2004-06-18 07:38:15
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Patryk napisał:

    > Czy mozecie mi powiedziec co lepiej
    > wybrac: umowe zlecenie, czy umowe o dzielo ?

    IMHO umowa o dzieło. Zresztą jest to wlaśnie bardziej "dzieło" aniżeli
    praca-zlecenie. No i z podatkiem lepiej...

    > Moze mozna pobrac z jakiegos zrodla gotowy przyklad takiej umowy ?

    Tak. Google Twoim przyjacielem. Wpisujesz "wzór umowy o dzieło" i
    wyskakuje np. adres: http://www.ksiegowosc.ngo.pl/labeo/app/cms/x/15740
    albo http://prawo.hoga.pl/wzory_umow/dzielo.asp ...

    Pzdr
    PWZ