  • 1. Data: 2003-10-06 08:18:38
    Temat: Wadium
    Od: "Małgosia" <m...@p...onet.pl>

    Witam, mam pytanie dotyczace wysokości wadium ustalanego do przetargów. Czy
    jest jakaś procentowa wysokość wadium w stosunku do ceny wywoławczej?
    Czy jesli wadium wynosi 500 zł to można podejrzewac jakią sumę chcą osiągnąć
    ogłaszający przetarg na wynajem?
    Dziękuję za podpowiedzi,
    Ewka

  • 2. Data: 2003-10-06 08:42:58
    Temat: Re: Wadium
    Od: "muszi" <m...@p...onet.pl>

    art. 41 ustawy o zamówieniach publicznych - granice wysokości wadium 0,5% do
    3% wartości zamówienia czyli wartości netto