  • 1. Data: 2003-10-06 07:58:59
    Temat: Umowa notarialna kupna działki budowlanej
    Od: "Marian Karmel" <m...@n...exists.pl>

    Witam,
    Czy ktoś z Państwa dysponuje wzorcami standardowej umowy notarialnej na
    potrzeby kupna działki budowlanej od osoby fizycznej? Zależy mi także na
    komentarzach, uwagach, na co zwrócić szczególną uwagę, itp.

    Przed kupnem i podpisaniem umowy, którą podsunie mi notariusz chciałbym
    zapoznać się ze standardami obowiązującymi w tego typu umowach - wnioskuję,
    że również w tym zakresie rzecz ma się podobnie jak z umowami
    kupna-sprzedaży samochodu - wszystkie są niemal identyczne, poza jakimiś
    szczególnymi ustaleniami.

    Pozdrawiam

    Karmel