  • 1. Data: 2002-09-06 21:54:02
    Temat: WYBORY SAMORZADOWE 2002
    Od: "coolio " <c...@N...gazeta.pl>

    mam pytanie dla osob zorientowanych w polityce i ordynacji wyborczej

    prosze mi powiedziec jakie szanse i mozliwosci ma zwykly obywatel ktory chce
    wystartowac w wyborach na radnego ? czy prawo dopuszcza taka mozliwosc
    ??
    czy tez jedyna drogo jest partia, stowarzyszenie ??

    moze troche wykladni z ordynacji na ten temat ?
    bede wdzieczny,

    pozdrawiam,
    coolio

  • 2. Data: 2002-09-06 22:02:23
    Temat: Re: WYBORY SAMORZADOWE 2002
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    coolio wrote:
    > prosze mi powiedziec jakie szanse i mozliwosci ma zwykly obywatel ktory
    > chce wystartowac w wyborach na radnego ?

    Żadnych szans i możliwości.

    > czy prawo dopuszcza taka mozliwosc
    > czy tez jedyna drogo jest partia, stowarzyszenie ??

    Komitet Wyborczy Wyborców. Albo własny, albo przyłączenie się
    do już istniejącego.

    > moze troche wykladni z ordynacji na ten temat ?
    > bede wdzieczny,

    pozdrawiam
    Arek

    --