    From: "Falot" <f...@d...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU studia , przeniesienie do rezerwy
    Date: Sun, 10 Aug 2003 01:26:13 +0200

    Zdobądź przez internet nr tel swoich wukałów, zadzwoń, nie przedstawiaj się,
    tylko zapytaj miłej pani jak to jest.
    Ja tak zrobiłem, upewniłem się, że rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej
    jest respektowane, zapytałem co mam przynieść, poszedłem raniutko, żeby nie
    było kolejki i wszystko załatwiłem. "Niech żyje nam rezerwa..."

    Choć nie powinno być żadnych zgrzytów, przed podpisaniem czegokolwiek w
    wukału dobrze wszystko przeczytaj i upewnij się, że nie podpisujesz np
    potwierdzenia odbioru biletu :) Wtedy to już Wielki Manitou nie pomoże...