    From: Radek <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU studia , przeniesienie do rezerwy
    Date: Sat, 9 Aug 2003 17:14:20 +0200

    In article <7...@n...onet.pl>,
    l...@p...onet.pl says...

    > Tegoroczni absolwenci są przenoszeni do rezerwy bez szkolenia wojskowego. Na
    > Twoim miejscu poszedlbym do WKU i zażądał przeniesienia. Nie wspominałbym o
    > żadnych dodatkowych studiach, bo i po co? Masz dyplom ukończenia studiów i
    > jesteś absolwentem. A co Ty dalej w życiu robisz jest Twoją prywatną sprawą :)
    >
    > Pozdrawiam!
    > Lech
    > l...@i...pl
    > www.liwiusz.republika.pl

    Tylko, czy w WKU nie bedą mieli informacji z uczelni, że dalej studiuję.
    Bo jeśli nie, to ja do żadnych studiów nie mam zamiaru się przyznawać.

    W ustawie jest coś takiego, że jeśli się rozpoczęło studia uzupełniające
    zaraz po skończeniu zawodowych, to nie jest się 'absolwentem' w
    rozumieniu WKU. W końcu nie wiem czy mam prawo do rezerwy, czy nie.
    Znalazłem to na stronie
    http://fundacjapwp.aonet.pl/katstron/opinie/wuc/dodr
    ez01.html

    Nie wiem jak to będzie z przeniesieniem przyszłego rocznika, dlatego
    chciałbym to załatwić w tym roku (jeśli to możliwe).
    --
    Pozdrowienia
    Radek