    From: Radek <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: WKU studia , przeniesienie do rezerwy
    Date: Sat, 9 Aug 2003 14:25:18 +0200

    Witam.
    Mam pytanie dot.przeniesienia absolwentów do rezerwy w 2003 r.
    Obecnie (2003 r.) obroniłem dyplom inżyniera i mam zamiar kontynuować
    naukę na studiach magisterskich uzupełniających na tym samym kierunku.

    Czy zjawiając się w WKU z dyplomem inżyniera będę mógł liczyć na
    przeniesienie do rezerwy?
    Domyślam się, że problem mogą tytaj stanowić te studia uzupełniające.

    Jeśli nie chcieliby mnie przenieść ze względu na kontynuację nauki, to
    czy w WKU mieliby informacje (z uczelni) o kontynuacji przez mnie nauki.
    Bo jeśli nie, to może podczas wizyty w WKU nie wspominać o tych studiach
    magisterskich.

    Może ktoś miał już tego typu doświadczenia?
    będę wdzięczny za każdą radę.

    --
    Pozdrowienia
    Radek