    From: "the.one" <t...@g...xx>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU - prośba o pomoc
    Date: Tue, 15 Mar 2005 11:53:13 +0100

    Użytkownik "Subzero" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:d14qij$fqc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Roczni 79. Przysłali wcześniej że jak dam zaświadczenie o absolutorium lub
    > dyplom to przenosza do rezerwy. Absolutorium juz mialem, dyplomu nie ale nie
    > dostarczylem. Na poczatku marca wyslalem zaswiadczenie o uzyskaniu
    > absolutorium. Podczas rozmowy telefonicznej powiedziano mi ze teraz juz nie
    > przeniosa mnie do rezerwy bo za pozno - trzeba czekac na nowe rozporzadzenie
    > MON (ale przeciez stan faktyczny byl taki ze bylem wtedy absolwentem ale nie
    > dostarczylem dokumentu). Dzisiaj - 14 marca dostalem wezwanie na WKU celem
> [...]

    "§ 1.
    Wojskowi komendanci uzupełnień przeniosą do rezerwy do dnia 31 stycznia 2005 r.
    przeznaczonych do odbycia zasadniczej służby wojskowej
    [...]
    5) będących absolwentami szkół wyższych przeznaczonymi do odbycia przeszkolenia
    wojskowego, którzy stali się absolwentami w 2004 r. lub wcześniej."

    "§ 2. pkt 2 korzystających z odroczenia zasadniczej służby wojskowej lub
    przeszkolenia wojskowego - przenosi się do rezerwy po złożeniu przez nich do
    dnia 31 grudnia 2004 r. wniosku w sprawie przeniesienia do rezerwy;"

    A wiec po pierwsze jeszcze nie jestes absolwentem. Absolutorium tutaj nic nie
    znaczy i nic nie zrobisz w tej sprawie na podstawie rozporzadzenia z zeszlego
    roku. Po drugie ciagle jestes studentem i tego powinienes sie trzymac. Nie wiem
    jak na Twojej uczelni ale na mojej dostalem zaswiadczenie a nauce jeszcze przed
    obrona bez wyszczegolnienia kiedy koncze.

    A tak wogole to raczej nie masz czego sie bac. Dwa lata temu przerabialem prawie
    to samo - WKU interesowalo tylko czy skonczylem studia. Ale bylem w o tyle
    lepszej sytuacji ze zrobilem inzyniera i od razu poszedelm na studia
    magisterskie. Wyslalem do WKU zaswiadczenie o dalszej nauce a oni zachcieli
    dyplomu. Dostali dyplom i jesienia przeniesli mnie do rezerwy (trzeba zlozyc o
    to wniosek bo nie dzieje sie to samo).

    the.one

    --
    Forum Legionowo