  • 1. Data: 2005-05-09 11:14:24
    Temat: WKU a wyjazd za granice
    Od: "lygi" <l...@g...pl>

    Witam

    moglby mi ktos powiedziec jak to jest od strony prawnej z wojskiem i
    wyjazdem za granice

    mianowicie chodz o to ze mam zalozmy 24 lata , przerywam studia i wyjezdzam
    sobie do np. Irlandii i nie zamierzam wracac az do 27 roku zycia

    jesli np powiadomie WKU ze jade sobie na stale i mnie nie bedzie to czy oni
    moga w stosunku do mnie wyciagac jakies sankcje itp ??
    albo jesli nic im nie powiem i nikt nie bedzie odbieral listow a ja bede za
    granica to tez cos mi za to grozi ?

    pozdr

    P.

  • 2. Data: 2005-05-09 11:20:41
    Temat: Re: WKU a wyjazd za granice
    Od: "lygi" <l...@g...pl>

    > ja tu tylko sprzątam ;) ale może wymelduj się - "przepraszamy abonent
    > niedostępny"

    jest to sposob ale mnie interesuje sposob ktory opisalem w main post [;

    pzdr

  • 3. Data: 2005-05-09 11:21:51
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 4. Data: 2005-05-09 11:34:38
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *lygi* wrote in <news:d5nh1q$mpb$1@inews.gazeta.pl> :

    > jest to sposob ale mnie interesuje sposob ktory opisalem w main post [;

    ale i tak chcesz wyjechac na dłużej - wiec powinieneś sie wymeldować
    skoro nie ma cie tyle czasu w tym najukochanszym kraju. Jak bedziesz
    zameldowany to cie bedą nekac pod tym adresem. ;)

  • 5. Data: 2005-05-09 11:36:55
    Od: "lygi" <l...@g...pl>

    > ale i tak chcesz wyjechac na dłużej - wiec powinieneś sie wymeldować
    > skoro nie ma cie tyle czasu w tym najukochanszym kraju. Jak bedziesz
    > zameldowany to cie bedą nekac pod tym adresem. ;)

    no tak , ale jesli nie bede przez jakis czas zameldowany za granica - tylko
    zalozmy bede wynajmowal cos bez meldunku - to jaki adres bede mial w
    dowodzie ??

  • 6. Data: 2005-05-09 11:51:46
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    lygi napisał(a):
    > no tak , ale jesli nie bede przez jakis czas zameldowany za granica - tylko
    > zalozmy bede wynajmowal cos bez meldunku - to jaki adres bede mial w
    > dowodzie ??
    a moze za granica tez jest tak jak w polsce, ze trzeba sie meldowac?;)
    a co do adresu/meldunku/korespondecji - jesli sie nie wymeldujesz i nie
    powiadomisz WKU, to beda Ci wysylac korespondencje na adres ktory znaja.
    a nieodbierana korespondencja urzedowa na adres znany urzedowi (wiec
    pewnie tyczy sie to tez wku) traktowana jest jako doreczona

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 7. Data: 2005-05-09 12:22:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    lygi wrote:

    > no tak , ale jesli nie bede przez jakis czas zameldowany za granica - tylko
    > zalozmy bede wynajmowal cos bez meldunku - to jaki adres bede mial w
    > dowodzie ??

    co będziesz robił za granicę nikogo nie interesuje.
    W Polsce masz obowiązek wymeldowania się. Wówczas WKU przełoży twoją
    teczkę na sam spód i da sobie spokój.
    W sumie na siłe to oni nikogo nie biorą :)

  • 8. Data: 2005-05-09 13:35:36
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 09.05.2005 badzio <b...@n...epf.pl> napisał/a:
    > a moze za granica tez jest tak jak w polsce, ze trzeba sie meldowac?;)

    Heheheh ;-)
    nie slyszales, ze meldunek to przezytek komunizmu?
    W Wielkiej Brytanii nikt nie slyszal o meldunku :-)

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 9. Data: 2005-05-09 13:49:39
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz napisał(a):
    > Heheheh ;-)
    > nie slyszales, ze meldunek to przezytek komunizmu?
    > W Wielkiej Brytanii nikt nie slyszal o meldunku :-)
    slyszalem. ale nie wiem jak jest w irlandi ;P

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 10. Data: 2005-05-09 14:13:35
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 09.05.2005 badzio <b...@n...epf.pl> napisał/a:
    > slyszalem. ale nie wiem jak jest w irlandi ;P

    Racja. W Irlandii jest wymagany pow. 90 dni.
    Hint: Google - irlandia+meldunek