    From: "Software Development" <s...@g...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: WAPARK i platne parkowanie
    Date: Mon, 21 Jul 2003 00:41:15 +0200

    Witam,

    Wapark wystawil mi wezwanie za rzekome niewniesienie oplaty za parkowanie -
    slepy kontroler nie przyjrzal sie uwaznie i nie odnalazl wlasciwego biletu.
    Polecialem tego samego dnia do Waparku i zlozylem odpowiednie odwilanie wraz
    z oryginalem biletu. Po przeszlo 2 miesiacach otrzymalem pismo od ZDM, ze
    nie uwzgledniaja mojego odwolania i twierdza, ze nie wnioslem oplaty zgodnie
    z regulaminem. Czy ktos wie, gdzie nalezy teraz pisac odwolanie?

    Swoja droga to co za chamstwo, kazdego moga tak karac, bez wzgledu na fakt
    uiszczenia oplaty, bo za kazdym razem beda twierdzic, ze sie nie wnioslo
    oplaty, bo rzekomo nie bylo wlasciwego biletu za szyba. O ile kontrolerzy sa
    na prowizji od ilosci wystawionych wezwan to sytuacja dla nich wprost
    wymarzona.

    Pzdr,
    michal

    ---