    From: "Software Development" <s...@g...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WAPARK i platne parkowanie
    Date: Wed, 23 Jul 2003 02:52:54 +0200

    "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> wrote in message
    news:djmqhv89g6sju8cu2rbcpfc0jmtab8bmk6@4ax.com...

    > Błąd - nie masz oryginalnego biletu.

    > No to jak jest wreszcie ? Zapłaciłeś czy nie ?
    > Na wezwaniu winno być: data i godzina. Wystarczy porównać z twoim
    > biletem. W czym jest problem ?

    > A jaki był ?
    >
    > P.S. Odpisuj 'pod', a nie 'nad' listem (netykieta)
    >
    > Artur Golański

    Mialem prawidlowo oplacony parking na czas, ktory obejmowal miedzy innymi
    moment wystawienia wezwania za rzekome niewniesienie oplaty za parkowanie.

    Oryginalny bilet nalezy dolaczyc do odwolania - patrz regulamin. Oczywiscie
    wspomnialem w odwolaniu o tym, ze zalaczam oryginal wlasciwego biletu i
    podalem jego nr, na wypadek gdyby mial zginac.

    Problem jest w tym co napisalem poprzednio "(...) slepy kontroler nie
    przyjrzal sie uwaznie i nie odnalazl wlasciwego biletu" i wystawil mi
    wezwanie za rzekome niewniesienie oplaty za parkowanie. Zatem mimo, ze
    mialem prawidlowo oplacony parking, a dowod zaplaty wlasciwie umieszczony za
    przednia szyba (w prawdzie za ta szyba bylo kilka innych starych biletow,
    ale nie ograniczaly one w zadnym zakresie widocznosci wlasciwego biletu - w
    regulaminie nie ma slowa, ze mam obowiazek usuwac inne bilety, kartki czy
    tym podobne, tam jest tylko stwierdzenie, ze bilet ma byc w calosci widoczny
    i tak tez bylo).

    Mnie nie bylo podczas kontroli. Ja wiem, ze bilet byl prawidlowo wylozony, a
    oni twierdza, ze nie bylo biletu. Ja im daje oryginal biletu, a oni na to,
    ze w takim razie go nie wylozylem. I to niby ja teraz ja mam im udawadniac,
    ze bilet byl prawidlowo wylozony?? Niby jak mam to zrobic?? Zasada
    domniemanej winy??!! Skoro zaplata jest na ich korzysc to tak zawsze moga
    oszukiwac i naciagac kazdego, twierdzac, ze co drugi kierowca nie wyklada
    prawidlowo biletu, mimo, ze w rzeczywistosci wylozyl.

    Pzdr,
    /michal