  • 1. Data: 2004-05-01 15:40:53
    Temat: Re: W tpi.pl siedzi zydocenzura
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    k...@h...pl news:c70gbu$kpc$1@atlantis.news.tpi.pl

    Idz sie leczyc.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 2. Data: 2004-05-01 15:42:17
    Temat: W tpi.pl siedzi zydocenzura
    Od: "boukun" <k...@h...pl>

    Jak tylko wysle tekst z adresem mojej strony internetowej jak w watku
    "Syjonisci polaczyli sie" z serwera nomenklaturowej telekomunikacji, w
    ktorej zasiada zydocenzura, jest on automatycznie kasowany i nie ukazuje sie
    na zadnym serwerze. Kto nie wierzy, moze sam sprawdzic podajac w swojej
    wiadomosci adres mojej strony.

    Cancelbot na moja strone internetowa Zydoeurokraci zalozyli juz przed trzema
    laty i nadal funkcjonuje bez "zarzutow".

    UB=SB=ABW

    boukun

  • 3. Data: 2004-05-01 15:56:14
    Od: "boukun" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > k...@h...pl news:c70gbu$kpc$1@atlantis.news.tpi.pl
    >

    > Idz sie leczyc.

    15 lat minelo?
    Od nowego roku musisz kupic ksiazki z nowym programem nauczania,
    zaakceptowanym przez Unie Europejska.

    boukun

  • 4. Data: 2004-05-01 16:49:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    boukun wrote:

    > Cancelbot na moja strone internetowa Zydoeurokraci zalozyli juz przed trzema
    > laty i nadal funkcjonuje bez "zarzutow".

    Ja bym prosił o założenie cancelbota na całą 'tfurczość' tego imbecyla -
    BARDZO PROSZĘ!

  • 5. Data: 2004-05-01 16:55:36
    Od: "Paweł \"gonzo\" Gontarek" <g...@N...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > k...@h...pl news:c70gbu$kpc$1@atlantis.news.tpi.pl
    >

    > Idz sie leczyc.

    nie karmic trola !

    g.

  • 6. Data: 2004-05-01 16:55:51
    Od: "boukun" <k...@h...pl>

    wiadomości news:c70kdo$8jf$1@news2.ipartners.pl...

    > Ja bym prosił o założenie cancelbota na całą 'tfurczość' tego imbecyla -
    > BARDZO PROSZĘ!

    A Lawa to tajny czy jawny wspolpracownik?

    boukun

  • 7. Data: 2004-05-01 16:58:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Paweł "gonzo" Gontarek napisał:
    > nie karmic trola !

    boukun to nie troll tylko oszołom.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 8. Data: 2004-05-01 17:00:51
    Od: "boukun" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Paweł "gonzo" Gontarek" <g...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:c70kv1$bko$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    > nie karmic trola !
    >
    > g.

    Bede zgadywal?
    Twoj drugi tekst bedzie brzmial, "A swistak zawija w sreberka"?

    boukun

  • 9. Data: 2004-05-01 17:08:41
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 1. maja 2004 17:40 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Rafal 'Raf256' Maj:

    > k...@h...pl news:c70gbu$kpc$1@atlantis.news.tpi.pl
    >

    > Idz sie leczyc.

    Panowie! Nie dajcie się wciągać w debilne dyskusje. Od dziesięcioleci
    pojawiali się w UseNecie chorzy ludzie i jedyna terapia -- ignorować.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 10. Data: 2004-05-01 17:09:37
    Od: "Paweł \"gonzo\" Gontarek" <g...@N...pl>

    Użytkownik "boukun" <k...@h...pl> >
    > Bede zgadywal?
    > Twoj drugi tekst bedzie brzmial, "A swistak zawija w sreberka"?

    wzynasz sie jak gacie w dupe

    EOT

    g.