  • 11. Data: 2004-05-01 17:29:38
    Temat: Re: W tpi.pl siedzi zydocenzura
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > boukun to nie troll tylko oszołom.

    Przyganił kocioł garnkowi ;)

  • 12. Data: 2004-05-01 17:32:35
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c70l1g$84h$1@news.onet.pl

    > boukun to nie troll tylko oszołom.

    zabawne ze troll/wariat to mowi... ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) http://www.raf256.com/buzdygan/
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------" wariat z internetu!

  • 13. Data: 2004-05-01 17:48:44
    Od: g...@s...tpi.pl

    boukun <k...@h...pl> wrote:

    > Jak tylko wysle tekst z adresem mojej strony internetowej
    > jak w watku "Syjonisci polaczyli sie" z serwera nomenklaturowej
    > telekomunikacji, w ktorej zasiada zydocenzura, jest on
    > automatycznie kasowany i nie ukazuje sie na zadnym serwerze.
    > Kto nie wierzy, moze sam sprawdzic podajac w swojej wiadomosci
    > adres mojej strony.

    Oczywiście jesteś w stanie podać Message-IDs odpowiednich artykułów,
    prawda?

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
    GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 14. Data: 2004-05-01 17:59:54
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 01 May 2004 18:58:04 +0200, Arek napisał/napisała:
    > boukun to nie troll tylko oszołom.

    macie cos wspolnego - jeden mozg, dzielicie sie po polowie :]]]

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 15. Data: 2004-05-02 22:58:09
    Od: poreba <d...@p...com>

    Arek <a...@e...net> niebacznie popelnil

    > boukun to nie troll tylko oszołom.
    Sugerujesz że złamał prawo o nieuczciwej konkurencji?
    ;)))

    --
    pozdro
    poreba