  • 1. Data: 2004-05-01 14:12:27
    Temat: jak załozyć partię polityczną?
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

    Witam grupowiczów!
    Tak coś mnie dzisiaj naleciało i ...
    chciałbym zostać politykiem, takim jak Andrzej L., mieć swoją partię taką
    jak Samoobrona.
    Jak założyć taką partię?
    Od czego zacząć?

  • 2. Data: 2004-05-01 14:30:59
    Temat: Re: jak załozyć partię polityczną?
    Od: kesser <k...@g...pl>

    Moze reaktywuj "PPPP" Polska Partia Przyjaciol Piwa.
    Jak?
    To proste dzwonisz do paru znajomych ze w piatek o 20.00 w knajpie X
    jest zjazd, robicie z siebie posmiewisko i jest prawie jak w sejmie. Tylko
    juz sobie wejscia do unii nie przypiszecie:-)

  • 3. Data: 2004-05-01 14:31:59
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 01 maj 2004,vipek600 napisal(a) taki ciekawy
    tekst-wart przeczytania :

    > Witam grupowiczów!
    > Tak coś mnie dzisiaj naleciało i ...
    > chciałbym zostać politykiem, takim jak Andrzej L., mieć swoją
> [...]

    Od wysypywania zboza?
    Albo maki w supermarketach - tylko nie polskiej.

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 4. Data: 2004-05-01 14:34:17
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

    > Od wysypywania zboza?
    > Albo maki w supermarketach - tylko nie polskiej.

    pytałem poważnie, a Samoobronę podałem tylko dla przykładu.

  • 5. Data: 2004-05-01 14:38:03
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik vipek600 napisał:
> [...]
    > Tak coś mnie dzisiaj naleciało i ...
    > chciałbym zostać politykiem, takim jak Andrzej L., mieć swoją partię taką

    Określenie celów partii, zasad jej działania, programu.
    Robisz zjazd założycielski, uchwalacie władze i statut.
    Do sądu musisz zanieść spisany statut partii oraz podpisy co najmniej 1000 osób
    popierających rejestrację Twojej partii.
    Lista musi zawierać - imię, nazwisko, ulicę i nr domu/mieszkania, nazwę
    miejscowosci wpisaną bez skrótu, PESEL, odręczny podpis. NIE MUSI być kodu, ani
    numeru dowodu osobistego.
    Podpisy pod czymś takim w dzisiejszych czasach najtrudniej zdobyć bo ludzie
    reagują alergią na słowo "partia", a jak mają jeszcze podawać PESEL to jeszcze
    mniej chętnych jest do podpisu.

    Jeżeli źle napiszesz statut to pobujasz się kilka miesięcy w sądzie z poprawkami.
    Wysłać zgłoszenie rejestracyjne do:
    Sąd Okręgowy w Warszawie
    VII Wydział Rejestrowy
    Al. Solidarności 127
    00-951 Warszawa

    Czekać na wezwanie rozprawę rejestracyjną i modlić się o normalną
    sędzinę, która nie będzie czepiać się statutu.

    Reasumując - masz powyżej co zrobić, ale nie jest to takie hop siup.
    Jeżeli spostrzeżesz się, że nie potrafisz tego wszystkiego sam to mogę
    Ci to wszystko wykonać od A do Z za 3000 zł

    pozdrawiam
    Arek

  • 6. Data: 2004-05-01 14:59:29
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Arek wrote:

    > Reasumując - masz powyżej co zrobić, ale nie jest to takie hop siup.
    > Jeżeli spostrzeżesz się, że nie potrafisz tego wszystkiego sam to mogę
    > Ci to wszystko wykonać od A do Z za 3000 zł

    Płatne z góry.

  • 7. Data: 2004-05-01 15:02:54
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    u...@d...invalid news:c70e15$mqs$3@inews.gazeta.pl

    > Płatne z góry.

    Ale potem nasle dresow gratis.

    PS. uwaga na przekrety buzdygana - http://www.raf256.com/arnold/

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 8. Data: 2004-05-01 17:35:28
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

> [...]
    >
    > Czekać na wezwanie rozprawę rejestracyjną i modlić się o normalną
    > sędzinę, która nie będzie czepiać się statutu.

    Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź, zdał Pan
    ( to tak przed maturami hehe).