  • 1. Data: 2004-05-01 15:23:41
    Temat: Syjonisci polaczyli sie
    Od: "boukun" <j...@p...onet.pl>

    Syjonisci wszystkich krajow polaczyli sie!

    Przybyszu, jesli jestes za Unia Europejska zostan na zewnatrz

    Tu jest Dom Polski

    Taki napis widnieje przed posesja mojego domu w Swidnicy.
    Kazdy Polak i Polka, ktorzy zdaje sobie sprawe z obecnej dyktatury Europejskiej
    powinien taki napis umiescic przed swoim domem czy mieszkaniem, wytyczajac
    granice wolnych Polakow. "Prawo Europejskie" (Traktaty Unii Europejskiej z
    Maastricht i Niceii) jest najbardziej rasistowskim prawem obowiazujacym
    oficjalnie na swiecie. Przyklady opisywalem juz przed laty na swojej stronie
    http://home.t-online.de/home/boukun/

    Stolzman-Kwasniewski przemawial w nocy dwoma jezykami. W jednym jezyku mowil
    swoich, do zydomasonerii "mozemy sobie pogratulowac". W drugim jezyku mowil
    niby w imieniu wszystkich Polakow, bez upowaznienia i czesc z nas tak to tez
    odbierala i sobie gratulowala.

    Rasizmowi i globalizmowi mowimy NIE!!!
    Dni mafii Brukselskiej sa w tej chwili policzone.
    Dopiero prawdziwa bieda uzmyslowi Polakom, ze nie nalezy za wszelka cene placic
    na lewo i prawo haraczu.

    boukun

  • 2. Data: 2004-05-01 15:31:42
    Temat: Re: Syjonisci polaczyli sie
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    boukun wrote:
> [...]
    > Dni mafii Brukselskiej sa w tej chwili policzone.
    > Dopiero prawdziwa bieda uzmyslowi Polakom, ze nie nalezy za wszelka cene

    Jestes z sekty LPR?

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 3. Data: 2004-05-01 15:41:52
    Od: "boukun" <k...@h...pl>

    Użytkownik "Snoopy" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > placic
    >
    > Jestes z sekty LPR?

    Jestes Tepym Polakiem, prowadzonym na sznurku?

    boukun

  • 4. Data: 2004-05-01 15:44:41
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    boukun wrote:
    > Jestes Tepym Polakiem, prowadzonym na sznurku?

    Kto tu jest tepy :)

  • 5. Data: 2004-05-01 17:07:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 1. maja 2004 17:41 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane boukun:

    > Jestes Tepym Polakiem, prowadzonym na sznurku?

    Niestety jest. Inaczej olałby taką debilną prowokację.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2004-05-01 22:12:22
    Od: "i." <z...@m...pl>

    boukun,
    przeciez przez nasza polska glupote jestesmy skazani na placenie haraczu,
    nie zmienisz tego,

    ale ciesze sie ze w necie pojawiaja sie twoje posty,
    bo to daje zawsze szerszy obraz pogladow,
    a demokracja jest po to aby kazdy mogl mowic co chce,
    i kazdy czytac co chce,

    zydzi niestety pewnie sa wyzej ewolucyjnie od pozostalych,
    stad tak latwo udaje im sie manipulowac pozostalymi,

    ...dopoki sie jakis hitler nie wqrwi,

    pozdrawiam grupe

    PS.
    za stary jestem zeby mnie jakiekolwiek poglady poruszyly :-)

  • 7. Data: 2004-05-02 09:18:16
    Od: "boukun" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > bo to daje zawsze szerszy obraz pogladow,
    > a demokracja jest po to aby kazdy mogl mowic co chce,

    Sam sie zdziwilem, ze po mojej krytyce telekomunikacji zaczeto przepuszczac
    moje wiadomosci. Niestety obecna manipulacja polega na tym, ze wyslane z
    serwera news.tpi.pl nie ukazuja sie one teraz na serwerach onetu i innych.

    > zydzi niestety pewnie sa wyzej ewolucyjnie od pozostalych,
    > stad tak latwo udaje im sie manipulowac pozostalymi,

    Zydom wydaje sie, ze jak tylko ich narod bedzie rzadzil swiatem, bedzie
    sprawiedliwie. Jest to sprawiedliwosc tylko dla Zydow. Niedawno nawet w
    polskojezycznej TVP pokazywano program, w ktorym informowano, ze na studia
    prawnicze latwiej dostaja sie dzieci prawnikow. Klany rodzinne maja zapewnione
    stanowiska, a kto jest z regoly prawnikiem nie musze chyba przytaczac.

    boukun

  • 8. Data: 2004-05-02 14:15:01
    Od: Drwal <w...@s...com>

    boukun 2 maja 2004, 11:18:16, szrajbnął:
    > a kto jest z regoly prawnikiem nie musze chyba przytaczac.

    Ile razy dziennie dzwonisz do Radia Maryja?

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 9. Data: 2004-05-03 16:41:10
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Snoopy wrote:

    > Jestes z sekty LPR?

    Nie, on jest z KFa;-))

    krys

  • 10. Data: 2004-05-04 08:01:15
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "boukun" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sam sie zdziwilem, ze po mojej krytyce telekomunikacji zaczeto
    przepuszczac
    > moje wiadomosci.

    Bo jesteś niegroźnym czubkiem;)

    Leszek