  • 11. Data: 2010-06-16 10:43:55
    Temat: Re: W sprawie oszustw internetowych
    Od: Klin <""klin\"@op.pl, , ,">

    Użytkownik Młotkowy napisał:

    > Bierzesz pod uwagę, że razem z pocztą od oszustów mogłeś dostać trojana,
    > którego sobie zainstalowałeś?

    Mam avasta ale czort wie. Na razie nie zauważyłem nic szczególnego.

  • 12. Data: 2010-06-16 11:30:25
    Od: "jhru" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, , ,"> napisał w wiadomości
    > Użytkownik jhru napisał:

    . Czyżby nawet banki Londynu
    > brały udział w tych oszustwach?
    Nim pieniądze trafią na konto oszusta mogą przejść jeszcze kilka lub
    kilkanaście banków. Ja tylko napisałem , że niektóre banki odmówią/
    bezpośredniej / obsługi kont w bankach nigeryjskich, ale jak ktoś jest
    uparty to znajdzie drogę mimo to by swoje pieniądze stracić. Oszuści też
    myślą i to lepiej niż ofiary i wymyślą prosty sposób na podreperowanie
    swojego posiadania ,tworzą cały łańcuszek kont i po zawodach.

    Jeszce raz Ci radzę daj sobie spokój, czy ty nie rozumiesz , że ty nie
    jesteś taki ważny by do ciebie się zwracano w sprawie obdarowania kogoś
    ogromną kwota pieniędzy. Ten kto ma dużo pieniędzy i chce komuś dać /jeżeli
    chodzi np.: fundacji/ to ma wykaz fundacji z kontami i daje i nie szuka
    "iksinskiego" jako pośrednika.

    Jhru