  • 1. Data: 2002-04-05 08:08:44
    Temat: działka budowlana
    Od: W...@t...pl (Lesniewski Wojciech)

    Znajomy kupuje działkę i dowiedział się następującej rzeczy. Podobno według
    prawa budowalnego , od 2002 roku , żeby dostać pozwolenie na budowę domu
    działka musi mieć ponad 1000 metrów. Według mnie to absurd , nie mniej
    głupota naszych ustawodawców jest ogólnie znana , i znając polskie realia
    któryś mógł faktycznie wpaść na taki pomysł . Czy ktoś słyszał o czymś takim
    ?

  • 2. Data: 2002-04-16 01:07:24
    Temat: Re: działka budowlana
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>