  • 1. Data: 2002-04-05 07:52:08
    Temat: UP - podstawa prawna sposobu wypłaty zasiłku ?
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy UP może wypłacić pieniądze w inny sposób, jak przez osobiste stawiennictwo
    w wyznaczonym banku - w określonych dniach i określonych godzinach zgodnie z
    wywieszoną listą nazwisk w UP ?

    Trochę długo napisałem, ale z taką praktyką się spotkałem.
    Przez 3 m-ce w poprzednim roku, nie miałem pracy, wiec się zarejestrowałem w
    miejscu zameldowania (100 km od niemeldowanego zamieszkania).
    Po podjeciu pracy, znów 100 km dalej niż UP, w godzinach znacznie
    wykraczających poza czas przyjeć - okazało się, że samo wpisanie numerumojego
    konta w banku nie pozwala na wpłatę poprzednio zdobytego zasiłku na konto.
    Czy jest jakiś sposób by korespondencyjnie zmusić UP - do takiego przelewu ?
    Czy też na prawdę - UP nie ma innych możliwości wypłat zaległych zasiłków ?
    Sorry, że się tak upewniam co do podstaw prawnych ..., ale czuje się nieco
    zagubiony pośród tak "trudnej" instytucji, a chętnię coś bym wysmarował via
    polecony.
    Pozdrawiam
    BB