    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W jakim kraju my żyjemy???
    Date: Thu, 28 Apr 2005 10:36:42 +0000 (UTC)

    <d...@i...pl> napisal(a):

    > Powtarzam jeszcze raz. Były to zaległości (jakoby) naliczane przez US.
    > Dostawałem tylko info ile za każdy miesiąc naliczyli nie dopłaty.Nie
    > dostałem
    > info ,że zostało zakończone postępowanie skarbowe i jaką kwote mam
    > zapłacić.I nagle ni z gruchy ni z pietruchy mam bulić .Ja wiem ,że muszę
    > zapłacić kare ,ale może na jakiś normalnych zasadach.

    No, jest to w takim razie ewidentny błąd proceduralny. Trzeba napisać do
    naczelnika US pismo, że nie została Ci doręczona decyzja po
    postępowaniu, zażądać okazania dokumentacji doręczenia. Jeśli nie
    została Ci skutecznie doręczona, to moim zdaniem nie mają prawa naliczać
    czego poza należnością wyliczoną po kontroli, w szczególności odsetek i
    kosztów egzekucji.

    Może być tak (i stawiam na to), że pismo zostało skutecznie doręczone.
    Nie przychodziły jakieś awiza na polecone, których profilaktycznie nie
    odbierałeś? :)
    --
    Samotnik