  • 1. Data: 2005-04-28 07:25:12
    Temat: rada adwokacka
    Od: "Ola" <o...@n...wp.pl>

    Mam jesczez pare watpliwsci zwiazanych z funkcjonowaniem rady adwokackiej

    - jaki przepis reguluje jej prace?
    - czy wszyscy adwokaci sa w niej zrzeszeni? czy to masoneria dla wybranych?
    - Jakie przywileje i obowiazki wynikaja z czlonkostwa w tej instytucji?

    pozdrawiam
    Ola

  • 2. Data: 2005-04-28 07:30:46
    Temat: Re: rada adwokacka
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Ola napisał(a):
> [...]
    > - Jakie przywileje i obowiazki wynikaja z czlonkostwa w tej instytucji?

    prawo o adwokaturze
    odwiedź http://www.adwokatura.pl/

    KG