  • 81. Data: 2023-01-18 19:21:26
    Temat: Re: W jakiej formie dołączyć wyjaśnienia?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Głównie z ulicy.

    W sensie "z ulicy" czy z jakiejś wanabee mafii jeden rusek drugi
    ukrainiec a w zasadzie to obaj czeczeńcy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 82. Data: 2023-01-18 19:41:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd Ty tego typu opowieści czerpiesz?

    Dobra - to ile się twoim zdaniem średnio czeka na zgłoszenie podejrzenia
    czynu zabronionego. I jak niby notatka powstaje jak dyżurny nawet nie
    spisuje danych potencjalnego składającego, tylko mówi żeby poczekać bo
    wszyscy zajęci?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 83. Data: 2023-01-18 20:12:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.01.2023 o 19:21, Shrek pisze:
    > W sensie "z ulicy" czy z jakiejś wanabee mafii jeden rusek drugi
    > ukrainiec a w zasadzie to obaj czeczeńcy?

    Mniejsza z tym, na jakiej zasadzie, bo to nie ma znaczenia w naszej
    dyskusji.

    --
    Robert Tomasik

  • 84. Data: 2023-01-18 20:16:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.01.2023 o 19:41, Shrek pisze:

> [...]
    > czynu zabronionego. I jak niby notatka powstaje jak dyżurny nawet nie
    > spisuje danych potencjalnego składającego, tylko mówi żeby poczekać bo

    Od kilku minut - bo przecież ktoś musi zejść - do pewnie kilku godzin,
    jak nie ma nikogo na miejscu. A jak notatka powstaje, jak dyżurny sobie
    nie zapisał danych, to nie wiem. Powinien zapisać.

    --
    Robert Tomasik

  • 85. Data: 2023-01-18 20:55:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Od kilku minut - bo przecież ktoś musi zejść - do pewnie kilku godzin,
    > jak nie ma nikogo na miejscu.

    Albo jest na miejscu a nie ma czasu. W praktyce zdarza się własnie to
    kilka godzin.

    > A jak notatka powstaje, jak dyżurny sobie
    > nie zapisał danych, to nie wiem. Powinien zapisać.

    No więc nie zapisuje i notatka nie powstaje. Nie po to kulsony zadają
    sobie "trud", żeby sprawy nie było, żeby tworzyć w sprawie której nie
    było notatki.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 86. Data: 2023-01-18 20:59:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Mniejsza z tym, na jakiej zasadzie, bo to nie ma znaczenia  w naszej
    > dyskusji.

    Jak nie ma, jak ma?

    Podajesz tezę z dupy, że ukraincy uciekają przed ruskim mirem do nas i i
    na miejscu bratają własnie z ruskimi przed którymi uciekli bo im do nich
    bliżej niż do nas. Zapytany skąd masz taką wiedze mówisz że to bez
    znaczenia i mamy ci wierzyć?

    To czemu do nas a nie do ruskich nie uciekają skoro im bardziej z nimi
    pod drodze? Ty to naprawdę chyba wierzysz w te bajki co je wymyślasz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 87. Data: 2023-01-19 00:52:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.01.2023 o 20:55, Shrek pisze:

    > Albo jest na miejscu a nie ma czasu. W praktyce zdarza się własnie to
    > kilka godzin.

    Skoro wiesz lepiej - co ja mogę?

    --
    Robert Tomasik

  • 88. Data: 2023-01-19 06:36:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skoro wiesz lepiej - co ja mogę?

    I vice versa. Skoro ty żyjesz w świecie, gdzie ukraincy trzymają się z
    kacapami, AED mogą szkodzić, rowerów szuka się w majtkach a kulsony
    przyjmują zgłoszenia w minuty to co ja ci poradzę. Napoleona pozdrów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 89. Data: 2023-01-19 12:12:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 18 Jan 2023 16:40:17 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Głównie z ulicy.

    Ale której?
    Dużo Rosjan przechodzi tygodniowo Elektrodową w Nowym Sączu?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 90. Data: 2023-01-19 17:18:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.01.2023 o 12:12, Olin pisze:

    > Ale której?
    > Dużo Rosjan przechodzi tygodniowo Elektrodową w Nowym Sączu?

    Aleś "błysnął" :-)
    --
    Robert Tomasik