  • 1. Data: 2005-02-16 19:46:11
    Temat: Wypadek przy pracy - Odszkodowanie
    Od: WitekS <w...@p...onet.pl>

    Czym należy się kierować ustalając wysokość odszkodowania za wypadek przy
    pracy z winy zakładu pracy? Chodzi mi o to jakie argumenty sąnajbardziej
    przekonujące dla sądu.

  • 2. Data: 2005-02-18 11:51:36
    Temat: Re: Wypadek przy pracy - Odszkodowanie
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Czym należy się kierować ustalając wysokość odszkodowania za wypadek przy
    > pracy z winy zakładu pracy? Chodzi mi o to jakie argumenty sąnajbardziej
    > przekonujące dla sądu.

    Nalezy sie kierowac stanem faktycznym i zdrowym rozsadkiem. Wysokosc
    odszkodowania skladana od oczekiwanej poweinna byz wyzsza o ok 50 %.

    Pozdrawiam Maver