  • 1. Data: 2005-02-16 20:18:35
    Temat: Kradziez laptopa
    Od: "maciejka" <b...@s...pl>

    Witam
    Oddałam rocznego laptopa do serwisu celem archiwizacji danych i
    przeinstalowania systemu.
    Wartość laptopa w dniu zakupu 12 900 zl.
    Laptop został w serwisie skradziony - nie było to włamanie - ktoś
    wyniósł.
    Serwis się oczywiście poczuwa do odszkodowania , ale uważa , że w
    przypadku rocznego sprzętu odszkodowanie może być symboliczne.
    Jaka jest wykładnia prawna wyceny sprzętu, o jakie odszkodowanie mam
    prawo się ubiegać?
    Trudno mi się pogodzić z tym , ze oddałam coś co dla mnie miało
    wartość 12 900 zł i teraz mam dostać za to 3 000 zł.
    Proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2005-02-16 20:28:35
    Temat: Re: Kradziez laptopa
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "maciejka" <b...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Trudno mi się pogodzić z tym , ze oddałam coś co dla mnie miało
    > wartość 12 900 zł i teraz mam dostać za to 3 000 zł.

    Proponuję kupić KBK AK na czarnym rynku i pójść z nim do serwisu.
    Może szef odda wtedy 12900 + 10000 za utracone dane.
    Takie jest prawo w Polsce, które nie ma prawie nic wspólnego ze
    sprawiedliwością.

  • 3. Data: 2005-02-16 20:38:32
    Od: "Gabriel" <gSPAMabriel_fSP@M@wp.pl>

    > Proponuję kupić KBK AK na czarnym rynku i pójść z nim do serwisu.
    > Może szef odda wtedy 12900 + 10000 za utracone dane.
    > Takie jest prawo w Polsce, które nie ma prawie nic wspólnego ze
    > sprawiedliwością.

    A nie ma prawa zażądać otrzymania takiego samego w zamian?
    Bo przecież jesli oddadzą powiedzmy 3k to dlatego, ze wart byl tyle
    ale jesli wart jest 3k to niech odkupią go i oddadzą.

  • 4. Data: 2005-02-16 20:40:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał

    > Proponuję kupić KBK AK na czarnym rynku i pójść z nim do serwisu.

    Czegoś ty się nawąchał???

  • 5. Data: 2005-02-16 20:43:28
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Gabriel" <gSPAMabriel_fSP@M@wp.pl> napisał w wiadomości

    > A nie ma prawa zażądać otrzymania takiego samego w zamian?
    > Bo przecież jesli oddadzą powiedzmy 3k to dlatego, ze wart byl tyle
    > ale jesli wart jest 3k to niech odkupią go i oddadzą.

    Już ich widzę jak biegną do sklepu odkupić.
    Taniej im będzie wynająć jednego albo dwóch adwokatów, żeby tą Panią w
    sądzie upokorzyć, a gdy pojawi się tu ponownie opowiedzieć o tym jak ją w
    sądzie załatwili, równolegle pojawią się Falkenstein, Osiecki,Tomasik i Lawa
    i będą robić z niej wariatkę, bo to ta sama sitwa co rządzi w Polsce.

  • 6. Data: 2005-02-16 20:46:29
    Od: "maciejka" <b...@s...pl>

    Grzegorz P. Kruk, Ph.D. wrote:

    > Może szef odda wtedy 12900 + 10000 za utracone dane.

    Jakoś tak sie dziwnie złożyło, że laptop został skradziony tuż
    po zgraniu danych na inny dysk który w tej firmie kupiłam.
    Tak wiec całą zawartość laptopa mam - być moze dlatego , ze w
    przypadku utraty danych ( ok. 60 GB ) to już nie było by
    chyba 3 000 zł. ?

  • 7. Data: 2005-02-16 20:55:36
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:cv0bcn$d2b$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał

    > Czegoś ty się nawąchał???

    Polskiej sprawiedliwości w sądach.

  • 8. Data: 2005-02-16 20:59:27
    Od: "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > Tak wiec całą zawartość laptopa mam - być moze dlatego , ze w
    > przypadku utraty danych ( ok. 60 GB ) to już nie było by

    To ma Pani szczęście. Moim zdaniem powinni Pani kupić nowy notebook o takich
    samych, lub lepszych parametrach i zamontować ten dysk, oraz uruchomić
    system. Z XP może mieć Pani w domu problemy, jeżeli zamontują dysk ot tak do
    innego notebooka.

  • 9. Data: 2005-02-16 21:24:59
    Od: Rodrig Falkenstein <t...@i...pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Grzegorz P. Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał

    > Czegoś ty się nawąchał???

    Pewnie znowu wąchał tusz na swoim nic nie wartym irlandzkim doktoracie.

    --
    Falkenstein

    "Krecik czołowym agentem w podziemiu"

  • 10. Data: 2005-02-16 21:26:56
    Od: Rodrig Falkenstein <t...@i...pl>

    Grzegorz P. Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:cv0bcn$d2b$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Polskiej sprawiedliwości w sądach.

    Doktorku, jak twoja żona nie złożyła zażalenia to sama jest sobie winna.
    I skończ wreszcie z opowiadaniem bzdur ze wyroki mają być sprawiedliwe,
    bo żaden przepis tego nie nakazuje.

    --
    FAlkenstein

    "Piwo to napój bogów, ergo, ten kto pije piwo jest bogiem"