  • 21. Data: 2019-02-05 09:34:57
    Temat: Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-04, Animka <a...@t...nieja.idm.pl> wrote:

    > To Ty mi podwędziłeś 30 zł, czyli moje doładowanie telefonu (na które
    > mam potwierdzenie)?
    > Te 30 zł to jeszcze nic w porównaniu z tym, że nie mogłam nigdzie
    > zadzwonić w ważnych sprawach, bo telefon nie działał.

    Weź nie trwoń cennego czasu a zewrzyj siły i całą resztę z
    gościem z wątku obok co tępi operatora bo się podstacja zjarała.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2019-02-05 11:10:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    3...@t...no1
    *Queequeg* napisał(-a):

    > Zależy od wieku podrywającego.

    I chyba desperacji ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 23. Data: 2019-02-05 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale jak jesteś <5/10, to podrywasz 50+.

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 24. Data: 2019-02-05 13:33:19
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-05 o 9:34, Liwiusz pisze:

    > Ściemniasz, karta w vm jest ważna rok po każdym doładowaniu, więc w
    > przypadku braku doładowania nie mogli ci ot-tak wyłączyć karty.

    A jednak wyłączyli. W telefonie tylko alarmowe działały. Jak potem
    doladowałam jeszcze na 5 zł. to zadzwonilam do nich i wlaśnie mi
    powiedział, że o dzień za późno doładowałam.

    > Masz to w aplikacji VM lub krótkim kodem.

    Nie miałam. Teraz mam ich w ciężkim poważaniu. Operatorów sieci jest
    niemało. No i płacę 10 zł. mniej.

    --
    animka

  • 25. Data: 2019-02-05 13:34:46
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > Cięta babka. Chyba tylko koty jej pozostały.

    Wolę pogłaskać pieski.

    --
    animka

  • 26. Data: 2019-02-05 16:06:20
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@t...nieja.idm.pl> wrote:

    > To Ty mi podwędziłeś 30 zł, czyli moje doładowanie telefonu (na które
    > mam potwierdzenie)?

    Nie, podsłuchiwaniem telefonów i złośliwym wyłączaniem ich zajmuje się
    operator. Ja najwyżej wykradam myśli i wszczepiam głosy do głowy.

    > Te 30 zł to jeszcze nic w porównaniu z tym, że nie mogłam nigdzie
    > zadzwonić w ważnych sprawach, bo telefon nie działał.

    Myślę, że pracownik biura obsługi klienta dobrze o tym wie, w końcu pewnie
    cały czas ma podsłuch na twoim telefonie. Nawet gdy wyłączony.