  • 11. Data: 2019-02-04 14:47:54
    Temat: Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > A ona jest w takim wieku podrywalnym?

    Zależy od wieku podrywającego.

  • 12. Data: 2019-02-04 14:58:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Feb 2019 11:36:52 +0100, Miroo napisał(a):

    > Przecież doładowania są natychmiastowe (z poprawką na wyłączanie ST w
    > nocy). No chyba, że w jakimś banku nie są.
    >
    > Pozdrawiam

    Miroo, solidaryzujesz się z Skalskim?
    General Skalski o zydach w UB :
    Jak ktoś umie latać to wcale nie musi znaczyć że ma całkiem dobrze w
    głowie.
    Nie wspominając już o trolu u2 który uparcie świni ostatnio na grupie.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2019-02-04 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Queequeg q...@t...no1 ...

    > Zależy od wieku podrywającego.

    :)
    Nie, bo to jest tak, ze jak masz 16 to podrywasz 16, jak masz 20 to
    podrywasz 20-30, jak masz 30 to podrywasz 30 a jak masz 40 to podrywasz
    nadal 30. Przy 50 zaczynasz interesowac sie dwudziestkami :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 14. Data: 2019-02-04 19:24:12
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 10:08, Liwiusz pisze:

    > Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza
    > zakres umiejętności twojej percepcji.

    Masz tu jakichś popleczników, czy co?

    Miałam kartę ze 3 lata i przedtem mi żadnego świństwa nie zrobili.
    Doładowywałam nieraz parę dni przed terminem. Teraz połaszczyli się na
    całe moje doładowanie (30 zł), bo rzekomo za późno o 1 dzień
    doładowałam. To dlaczego nie zwrócili mi pieniędzy po wyłączeniu karty?
    Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin
    przestanie mi działać?

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-02-04 19:25:32
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 12:59, Liwiusz pisze:
    > Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być
    > teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

    Pogrzebać to sobie możesz w swoim telefonie albo w swojej dupie jak lubisz.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-02-04 19:29:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 15:45, Queequeg pisze:

    > [...]
    >
    > Sądzę, że przypadek jest psychiatryczny. Przechodzisz samą siebie, Animko.

    To Ty mi podwędziłeś 30 zł, czyli moje doładowanie telefonu (na które
    mam potwierdzenie)?
    Te 30 zł to jeszcze nic w porównaniu z tym, że nie mogłam nigdzie
    zadzwonić w ważnych sprawach, bo telefon nie działał.

    --
    animka

  • 17. Data: 2019-02-04 19:46:32
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 19:59, Budzik pisze:
> [...]
    > podrywasz 20-30, jak masz 30 to podrywasz 30 a jak masz 40 to podrywasz
    > nadal 30. Przy 50 zaczynasz interesowac sie dwudziestkami :))))

    Prez.Macaron ma inne predyspozycje.

    --
    animka

  • 18. Data: 2019-02-05 08:32:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 18:59, Budzik pisze:
> [...]
    > podrywasz 20-30, jak masz 30 to podrywasz 30 a jak masz 40 to podrywasz
    > nadal 30. Przy 50 zaczynasz interesowac sie dwudziestkami :))))

    Ale jak jesteś <5/10, to podrywasz 50+.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2019-02-05 08:34:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 19:24, Animka pisze:

> [...]
    > całe moje doładowanie (30 zł), bo rzekomo za późno o 1 dzień
    > doładowałam. To dlaczego nie zwrócili mi pieniędzy po wyłączeniu karty?

    Ściemniasz, karta w vm jest ważna rok po każdym doładowaniu, więc w
    przypadku braku doładowania nie mogli ci ot-tak wyłączyć karty.

    > Dlaczego nie poinformowali sms-em, że telefon za tyle a tyle godzin
    > przestanie mi działać?

    Masz to w aplikacji VM lub krótkim kodem.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2019-02-05 08:34:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 19:25, Animka pisze:

    > Pogrzebać to sobie możesz w swoim telefonie albo w swojej dupie jak lubisz.

    Cięta babka. Chyba tylko koty jej pozostały.

    --
    Liwiusz