  • 1. Data: 2019-02-03 23:20:04
    Temat: Virgin Mobile-pracownik oszust
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze doładowywuję
    przez Bank i od Virgim potwierdzenia. Robiłam to ze 2 dni wcześniej i
    pisałam, że doładowanie od tego i tego dnia. Rozmawiam przez telefom
    któregos dnia, tzn czekam na połączenie do bardzo ważnej okulistycznej
    przychodni. Jestem 9 w kolejce. Wreszcze dotarłam do 1 miejsca i odbiera
    rejestratorka przychodni. Pytam o potwierdzenie kiedy mam wizytę
    lekarską. Ona coś mówi i raptem telefon sie rozłącza. Dzwonię do tego
    pana z Virgin Mobile, a on mówi, że wyłączył mi telefon. bo o dzień za
    późno doładowałam telefon, a miesiąc na 30 dni, Przelałam im 2 dni
    wcześniej. Doładowałam znowu kartę za 5 zł i dzwonię gdzieś do innej
    przychodni, Jestem 5 w kolejce. Pani odbiera telefon, a ten warchoł z
    Virgin znowu mnie wyłączył telefon. Z takim kurestwem, na dodatek męskim
    jeszcze nigdy się nie spotkałam. Nawet nie zwrócili mi pieniędzy na
    konto (a znają moje konto bankowe). 2 dni nie mogłam nigdzie zadzwonić
    (tylko alarmowe). Potem kupiłam starter do innego operatora i telefon
    już od razu+ doładowanie zaczął dzialać.
    Zamierzam napisać skargę do UOKiiK na tego wrednego typa. Musiał
    podsłuchiwać, by wiedzieć w którym momencie wyłączać mi telefon. Mam
    nadzieję, że go wywalą z pracy.
    Dostawali ode mnie 30 zł zamiast 25, bo nie było takich doładowań do
    kupienia i w wyborze kwoty do przelewu.
    Co o tym sądzicie?

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-02-04 09:08:45
    Temat: Re: Virgin Mobile-pracownik oszust
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-03 o 23:20, Animka pisze:
> [...]
    > nadzieję, że go wywalą z pracy.
    > Dostawali ode mnie 30 zł zamiast 25, bo nie było takich doładowań do

    Współczujemy, że nawet dość prosta taryfa Virgin Mobile przekracza
    zakres umiejętności twojej percepcji.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-02-04 10:13:24
    Od: "n" <...@...e>

    Piszesz teksty op0zycji?

    -----

  • 4. Data: 2019-02-04 10:22:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    lol liwek pisze o sobie w liczbie mnogiej:)))))))

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 5. Data: 2019-02-04 10:28:04
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 23:20, Animka pisze:
    > Mnie Virgin okradł na prawie całe doladowanie konta.zawsze doładowywuję
    > przez Bank i od Virgim potwierdzenia. Robiłam to ze 2 dni wcześniej i
    > pisałam, że doładowanie od tego i tego dnia.

    zależy kiedy zaksięgowano wpłatę, nie zawsze bank się wyrabia, wina może
    być po stronie banku:)

  • 6. Data: 2019-02-04 11:36:52
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-02-04 o 10:28, u2 pisze:

    > zależy kiedy zaksięgowano wpłatę, nie zawsze bank się wyrabia, wina może
    > być po stronie banku:)

    Przecież doładowania są natychmiastowe (z poprawką na wyłączanie ST w
    nocy). No chyba, że w jakimś banku nie są.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2019-02-04 11:59:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-04 o 11:36, Miroo pisze:

    > Przecież doładowania są natychmiastowe (z poprawką na wyłączanie ST w
    > nocy). No chyba, że w jakimś banku nie są.

    Animka coś ściemnia, a właściwie to nawet nie potrafi poprawnie opisać
    problemu ("Robiłam to ze 2 dni wcześniej i pisałam, że doładowanie od
    tego i tego dnia" - nie ma takiej opcji, aby zrobić doładowanie teraz, a
    chcieć, aby "od tego i tego dnia", cokolwiek w ogóle by to znaczyło).

    Korzystam z Virgin na kilku numerach i doładowania i pakiety odnawiają
    się poprawnie, ale na niedołęstwo Animki niestety nic nie poradzę.

    Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być
    teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2019-02-04 13:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Z tego, co pamiętam, parę osób tu chciało ją poderwać, więc może być
    > teraz to dobry pretekst na wizytę i "pogrzebanie w telefonie".

    A ona jest w takim wieku podrywalnym?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 9. Data: 2019-02-04 13:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

> [...]
    > nadzieję, że go wywalą z pracy.
    > Dostawali ode mnie 30 zł zamiast 25, bo nie było takich doładowań do

    10/10 :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 10. Data: 2019-02-04 14:45:08
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@t...nieja.idm.pl> wrote:

    > Zamierzam napisać skargę do UOKiiK na tego wrednego typa. Musiał
    > podsłuchiwać, by wiedzieć w którym momencie wyłączać mi telefon.
    [...]
    > Co o tym sądzicie?

    Sądzę, że przypadek jest psychiatryczny. Przechodzisz samą siebie, Animko.