  • 1. Data: 2010-10-16 09:41:19
    Temat: VAT 23% a wypowiedzenie umowy z operatorem komórkowym
    Od: "krowek" <k...@w...k>

    Spotkałem się z opinią, że zmiana VAT od 1 stycznia 2011 daje podstawę, żeby
    rozwiązać z opoeratorem umowę na telefon komórkowy przed końcem okresu, na
    jaki została zawarta. Czy faktycznie tak jest?

  • 2. Data: 2010-10-16 09:58:59
    Temat: Re: VAT 23% a wypowiedzenie umowy z operatorem kom?rkowym
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-10-16 11:41, krowek pisze:
    > Spotka?em si? z opini?, ?e zmiana VAT od 1 stycznia 2011 daje podstaw?, ?eby
    > rozwi?za? z opoeratorem umow? na telefon kom?rkowy przed ko?cem okresu, na
    > jaki zosta?a zawarta. Czy faktycznie tak jest?

    Nie.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2010-10-16 10:59:29
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message

    > Nie.

    Jesli faktycznie "nie" to bardzo dziwne, bo defacto cena uslugi rosnie.
    Podpisujac umowe nikt nic ne mowil o podniesieniu VAT-u za 6 miesiecy...
    Ktos moze czuc sie oszukany, bo co jak mial napiety wlasny portfel i zwyzka
    VAT-u doprowadzi go do stanu niewyplacalnosci?
    Poza tym po jakiej stawce ewentualnie zaplaci kare umowna, z VAT-em starym
    czy nowym?

  • 4. Data: 2010-10-16 11:00:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zwyzka VAT-u doprowadzi go do stanu niewyplacalnosci?
    > Poza tym po jakiej stawce ewentualnie zaplaci kare umowna, z VAT-em starym

    Nowym.

  • 5. Data: 2010-10-16 11:23:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-10-16, pmlb <b...@d...pl> wrote:

    [...]

    > Jesli faktycznie "nie" to bardzo dziwne, bo defacto cena uslugi rosnie.

    Tylko jeśli umowa była na kwotę netto, a nie brutto IMHO.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2010-10-16 11:38:00
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    > On 2010-10-16, pmlb<b...@d...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tylko jeśli umowa była na kwotę netto, a nie brutto IMHO.

    zawsze jest podane zobowiazanie brutto.

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 7. Data: 2010-10-16 11:47:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-10-16, Król Dopalaczy <k...@n...eu> wrote:

    [...]

    > zawsze jest podane zobowiazanie brutto.

    To chyba zależy czy umowa jest konsumencka, czy biznesowa.
    W biznesowych mam kwotę netto wpisaną.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2010-10-16 11:55:15
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    pmlb wrote:

    > "Arek" <a...@e...net> wrote in message

    > Jesli faktycznie "nie" to bardzo dziwne, bo defacto cena uslugi rosnie.

    Zdaje się, że jeśli rośnie w związku ze zmianą przepisów prawa to nic z
    tego. Co innego gdyby sobie podnosili cenę od tak.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 9. Data: 2010-10-16 11:59:16
    Od: Król Dopalaczy <k...@n...eu>

    > On 2010-10-16, Król Dopalaczy<k...@n...eu> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To chyba zależy czy umowa jest konsumencka, czy biznesowa.
    > W biznesowych mam kwotę netto wpisaną.

    a ja mam brutto , patrz na zobowiazanie a nie cene abonamentu (acha
    umowa przygotowywana przez opiekuna oraz generowana przez esklep inaczej
    wyglada, w drugim przypadku na 100% w orange jest podana cena minimalna
    brutto ktora na fakturze sie znajduje, przy abonamnecie 50 netto , jest
    wpisana kwota 61 zl .

    --
    http://nowedopalacze.eu/

  • 10. Data: 2010-10-16 12:01:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    > To chyba zależy czy umowa jest konsumencka, czy biznesowa.
    > W biznesowych mam kwotę netto wpisaną.

    NIE zależy.

    Zmiana wysokości VATu nie upoważnia klientów do zerwania kajdan.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com