  • 1. Data: 2010-10-15 11:05:05
    Temat: Co by groziło Kasi Pióreckiej?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    wszyscy chyba znają serial pisany przez Jacka Janczarskiego p.t.
    Zmiennicy. Więc tylko w skrócie: Kasia P. nie mogąc dostać pracy w WPT
    jako kobieta kradnie dokumenty Mariana K., podając się za Mariana K.
    zdaje egzamin na prawo jazdy, potem pracuje jako Marian K. w WPT.
    Ostatecznie przyznaje się do tego w sądzie (pozwana o alimenty) oraz w
    mediach.

    Serial serialem, ale co by groziło Kasi P., gdyby coś takiego zrobiła
    naprawdę?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-10-15 11:06:02
    Temat: Re: Co by groziło Kasi Pióreckiej?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 13:05:05 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Serial serialem, ale co by groziło Kasi P., gdyby coś takiego zrobiła
    > naprawdę?

    Mołojecka sława.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2010-10-15 11:11:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/15/2010 6:05 AM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> [...]
    > mediach.
    >
    > Serial serialem, ale co by groziło Kasi P., gdyby coś takiego zrobiła

    to samo co niejakiemu Zbigniewowi B.

  • 4. Data: 2010-10-15 15:47:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:i99ch1$eov$1@news.onet.pl...
> [...]
    > mediach.
    >
    > Serial serialem, ale co by groziło Kasi P., gdyby coś takiego zrobiła

    W praktyce? Warunkowe umorzenie. Co do zasady należałoby to potraktować
    jako wyłudzenie poświadczenia nieprawdy oraz posłużenie się cudzym
    dokumentem. Cel działania wydaje mi się jednak znacznie ograniczać
    szkodliwość społeczną czynu.

  • 5. Data: 2010-10-15 17:51:49
    Od: Arek <a...@e...net>

    [..]
    > Serial serialem, ale co by groziło Kasi P., gdyby coś takiego zrobiła
    > naprawdę?

    2 lata bezwzględnej odsiadki, grzywny, pozwy o zwrot wyłudzonej pensji itd.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2010-10-15 18:07:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/15/2010 12:51 PM, Arek wrote:
    > [..]
    >
    > 2 lata bezwzględnej odsiadki, grzywny, pozwy o zwrot wyłudzonej pensji itd.

    eee tam.
    A niby co wyłudziła? Świadczyła pracę, świadczyła.
    dostałaby w zawieszniu, bardziej za kradzież dokumentów i poświadczenie
    nieprawdy.

  • 7. Data: 2010-10-15 18:31:20
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/15/2010 08:07 PM), witek wrote:

    > eee tam.
    > A niby co wyłudziła? Świadczyła pracę, świadczyła.
    > dostałaby w zawieszniu, bardziej za kradzież dokumentów i poświadczenie
    > nieprawdy.

    Z tego co pamiętam to ona dokumentów nie ukradła - działała w
    porozumieniu z Marianem Koniuszko.

    p. m.

  • 8. Data: 2010-10-15 20:49:05
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 15 Oct 2010 20:31:20 +0200,
    mvoicem <m...@g...com> screamed:

    > Z tego co pamiętam to ona dokumentów nie ukradła - działała w
    > porozumieniu z Marianem Koniuszko.

    Marian nie miał pojęcia, że dostał prawo jazdy. Kasia zdała jako on,
    więc jeszcze dochodzi to. :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 22:47:51 user up 12591 days, 10:42, 1 user, load average: 0.69, 0.04, 0.35 ]

    A man's only as old as the woman he feels. -- Groucho Marx

  • 9. Data: 2010-10-15 22:27:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/15/2010 10:49 PM), Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Fri, 15 Oct 2010 20:31:20 +0200,
    > mvoicem<m...@g...com> screamed:

    > Marian nie miał pojęcia, że dostał prawo jazdy. Kasia zdała jako on,
    > więc jeszcze dochodzi to. :>

    No a ten odcinek w którym ona go instruuje że jej zmiennik to jest niby
    jakaś straszna menda z kontroli? No i z raz prawdziwy Marian jedzie na
    taksówce w zastępstwie za przebierańca (przebierankę?)?

    p. m.

  • 10. Data: 2010-10-15 22:57:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 16.10.2010 00:27, mvoicem pisze:
> [...]

    No on jej pożyczył, żeby zdała za niego prawko. A ona je zatrzymała i
    pościemniała, że Komisja Egzaminacyjna się zorientowała i ona uciekła
    zostawiając dokumenty tamże.

    > No a ten odcinek w którym ona go instruuje że jej zmiennik to jest niby
    > jakaś straszna menda z kontroli?

    No właśnie. Ponieważ Marian nie wiedział o niczym, to oczerniła Jacka,
    żeby go unikał.

    > No i z raz prawdziwy Marian jedzie na
    > taksówce w zastępstwie za przebierańca (przebierankę?)?

    No właśnie i ma unikać Jacka, bo by się wydało. Jakby wiedział o
    wszystkim, to by nie musiał unikać Jacka.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek