  • 41. Data: 2007-03-14 21:55:07
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Zbyszek ZiPi napisał:
    > A wahający się takiej sytuacji dostaje pośmiertnie medal i awans na
    > wyższy stopień.

    Sam sobie wybrał zawód, a ofiar nikt o zdanie nie pytał.

    Jak ktoś nie chce zginąć przy rozbrajaniu miny to nie zostaje saperem.
    Jak zostaje to nie może mieć pretensji, że grozi mu taka śmierć.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 42. Data: 2007-03-14 22:34:44
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Zbyszek ZiPi napisał(a):

    > Na razie nie jesteśmy Stanami Zjednoczonymi, zeby takie rzeczy były na
    > porzadku dziennym, a nawet tam, jak policjant zatrzymuje to należy się
    > zatrzymać i ręce podnieść do góry.Nawet "karki" bez powodu w biały dzień
    > nie zajeżdżają drogi innym pojazdom i strzelają. Jak już co, to wiedzą
    > komu to robią i nie wykonują strzałów ostrzegawczych. A w takim wypadku,
    > to na pewno by nie uciekli.

    bzdura, powiedz mi mistrzy czemu w tych rality show z poscigow
    amerykanskich polijcantow sciagaja gowniarzy przez X zamiast zabijajac ich ?

    P.
    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 43. Data: 2007-03-14 22:58:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > bzdura, powiedz mi mistrzy czemu w tych rality show z poscigow
    > amerykanskich polijcantow sciagaja gowniarzy przez X zamiast zabijajac
    > ich ?

    Może dlatego, że mają nad głową kamerę i o tym wiedzą? ;->
    (i może dostają premię od stacji TV za każdy kilometr pościgu? ;) )

  • 44. Data: 2007-03-14 23:07:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Może dlatego, że mają nad głową kamerę i o tym wiedzą? ;->
    > (i może dostają premię od stacji TV za każdy kilometr pościgu? ;) )

    ta jasne :)
    od nagrania z kamery zamieszczonej w radiowozie o ile kogos nei zabija
    tez dostaja premie :)

  • 45. Data: 2007-03-14 23:08:27
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > bzdura, powiedz mi mistrzy czemu w tych rality show z poscigow
    > amerykanskich polijcantow sciagaja gowniarzy przez X zamiast zabijajac
    > ich ?

    zamiast 'mistrzy' 'mistrzu' i po X mialo byc 'km', w trakcie ogladania
    filmu to pisalem.

  • 46. Data: 2007-03-14 23:09:14
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > ta jasne :)
    > od nagrania z kamery zamieszczonej w radiowozie o ile kogos nei zabija
    > tez dostaja premie :)

    (od dlugosci trwania nagrania z zywym sciganym :) )

  • 47. Data: 2007-03-14 23:10:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > ta jasne :)

    Spiskowa teoria rządzi ;->

    > od nagrania z kamery zamieszczonej w radiowozie o ile kogos nei zabija
    > tez dostaja premie :)

    Kiedyś widziałem filmik, jak właśnie taki jeden głupek, zapomniawszy
    widać o kamerze w samochodzie, dość dotkliwie poturbował zasadniczo
    niewinnego człowieka... W komentarzu podali, że szybko wyleciał ;)

  • 48. Data: 2007-03-14 23:39:45
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Stokrotka napisał(a):

    > Jestem za taka ustawą, pierwszego zwolennika już masz.

    I jak nakryją bandytów na gorącym mają im napluć w twarz?

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 49. Data: 2007-03-14 23:43:46
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Stokrotka napisał(a):

    > Twoja teoria, sprzeczna z naturalnym odruchem każdego ssaka, a może i kręgowca.
    > A co do kuli: może i się nie prześcignie, ale można ominąć.

    Matrix?

    > Raczej normalny.

    Wybacz ale jak by do mnie celowano z okrzykiem "stój policja", "stój bo
    strzelam" to raczej bym nie uciekał chyba, że pod nogami miałbym otwarty
    właz do kanału. Gdzie zanim policjant by się zorientował był bym juz w
    kanalizacji. No chyba, że ktoś ma zdolności paranormalne i porusza się
    szybciej niż 900m/s to sobie może wiać.

    Kaczor

  • 50. Data: 2007-03-15 00:05:01
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>