  • 111. Data: 2010-07-12 19:09:00
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadoslawF pisze:

    > Zamknięte na klucz tak aby pierwszy z brzegu przechodzień z marszu
    > nie otworzył i nie wszedł.

    A popatrz na list inicjujący wątek... Czy nie odnosisz wrażenia, że
    furtka nie jest zamknięta na klucz?

  • 112. Data: 2010-07-12 19:12:26
    Temat: Re: Uwaga gro?ny pies
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > http://www.wprost.pl/ar/2998/Zbrodnia-obrony-koniecz
    nej/?O=2998&pg=1
    > "W Bielawie dwóch przebywających na przepustce wychowanków domu
    > poprawczego napadło 68-letniego emeryta Aleksandra Z. Trzymali go za
    > ramiona i tłukli jego głową o ścianę. Aleksander Z. wyrwał nóż jednemu z
    > napastników i zaczął nim wymachiwać na oślep, trafiając jednego z
    > bandytów w tętnicę brzuszną, a drugiego - w udową. Napastnicy wykrwawili

    Wg. mnie przy prawidłowej obronie (szok, uraz fizyczny _głowy_, wstrząs
    i wymachiwanie _na_oślep_ - nie w zamiarze zranienia, tylko w panice ew.
    w celu odstraszenia) no i zdrowym psychicznie i uczciwym sędzi (czasem
    ponoć się trafiają) facet powinien zostać uniewinniony.

  • 113. Data: 2010-07-12 19:17:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cyb wrote:

    > kontrprzyklad z usa sprzed ropku czy dwoch - koles napadl na sklep,
    > wlasciciel go zastrzelil ze strzelby. efekt? wlasciciel zaplacil
    > mandat ok.100$ za to, ze zapomnial przedluzyc sobei licencje na ta
    > strzelbe

    albo ty, albo autor tego artykułu, który czytałeś zapomniał dodać, że
    ten koleś też miał broń.
    W innym przypadku uwierz mi, ciężko by mu się było wybronić z użycia broni.

  • 114. Data: 2010-07-12 19:19:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > To nie ma doręczeń.

    A potem będziesz pyskować, że poczta niedoręczona?

    > To zostawia awizo.

    W nieistniejącej skrzynce? A potem pretensje, że np. pozew przeszedł bez
    sprzeciwu, bo nie odebrałeś w terminie pisemka.

  • 115. Data: 2010-07-12 20:07:17
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 12 Jul 2010 14:17:05 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >albo ty, albo autor tego artykułu, który czytałeś zapomniał dodać, że
    >ten koleś też miał broń.
    >W innym przypadku uwierz mi, ciężko by mu się było wybronić z użycia broni.

    pewnie ja, bo to czytaelm jakis czas temu i zapamietalem glownie fakt
    kary "za nieodnowienie licencji na bron" - nie pamietalem czy
    naapstnik mial bron i jaka, dlatego tez nic na ten temat nie pisalem.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 116. Data: 2010-07-12 20:09:24
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 12 Jul 2010 20:41:58 +0200, "Alek"
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >bandytów w tętnicę brzuszną, a drugiego - w udową. Napastnicy
    >wykrwawili się, zanim udzielono im pomocy. Po tym wydarzeniu
    >mieszkańcy Bielawy podzielili się na dwa obozy. Część słała do
    >szpitala kwiaty, gratulacje i listy pochwalne - Aleksandra Z.
    >zgłoszono nawet do odznaczenia za "walkę z bandytyzmem". Inni
    >oskarżyli jednak emeryta: "Szkoda, że młodzi poszli do piachu, a taki
    >stary siedzi sobie w szpitalu". Aleksander Z. nie wytrzymał presji
    >psychicznej - powiesił się w szpitalu."
    >
    >Ale faktycznie mogło skończyć się jak opisałeś bo to polski standard.

    najwidoczniej zapamietalem tak a nie inaczej, bo czytalem to na swiezo
    i pewnie w artykule bylo napisane ze jest zagrozony kara do xxx lat, a
    mi pamiec podsunela ze byl na nia skazany. coz, 11 lat lub wiecej
    minelo...

    dzieki za znalezienie artykulu i wyprostowanie

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 117. Data: 2010-07-12 20:20:30
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > A potem będziesz pyskować, że poczta niedoręczona?

    > W nieistniejącej skrzynce? A potem pretensje, że np. pozew przeszedł
    > bez
    > sprzeciwu, bo nie odebrałeś w terminie pisemka.

    A jak nie ma budynku i nie ma na czym skrzynki powiesić?
    A jak jest skrzynka, ale swawolny wyrostek zaspawał szparkę?
    A jak koperta jest gruba i się nie mieści?
    A jak listonosz nie dojechał bo złapał gumę?
    A jak listonosz ukradł pieniądze na emerytury i przepadł z
    przesyłkami?

  • 118. Data: 2010-07-12 20:41:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-07-12 21:09, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > A popatrz na list inicjujący wątek... Czy nie odnosisz wrażenia, że
    > furtka nie jest zamknięta na klucz?

    Odnoszę wrażenie że nie koniecznie jest zamknięta.
    Tyle że mimo różnych dziwnych teorii głoszonych w tym wątku
    należy mieć świadomość że za pogryzienie przez psa odpowiada
    jego właściciel. Mogą wprawdzie nastąpić okoliczności dające
    prawo zwierzęciu do takiego zachowania ale oczywiście nie muszą
    a to czy nastąpiły będzie decydował sędzia o czym też wielu
    dyskutantów zdaje się nie pamiętać.

    Pozdrawiam

  • 119. Data: 2010-07-12 23:43:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cyb wrote:

> [...]
    > kary "za nieodnowienie licencji na bron" - nie pamietalem czy
    > naapstnik mial bron i jaka, dlatego tez nic na ten temat nie pisalem.

    bron w usa jest popularna.
    tego nie traktuje sie jakos specjalnie.
    to tak jakby ciebie zlapali na jezdzie samochodem bez przegladu.
    bedziesz musial zrobic, mandat dostaniesz, ale jakos szczegolnie afery z
    tego robic nie beda.

  • 120. Data: 2010-07-13 05:11:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadoslawF pisze:

> [...]
    > prawo zwierzęciu do takiego zachowania ale oczywiście nie muszą
    > a to czy nastąpiły będzie decydował sędzia o czym też wielu

    Zasadniczo dyskusje tutaj są toczone przy założeniu, że sędzia zna prawo
    i nie jest przekupiony.

    Tak "dla ustalenia uwagi" ;)

    Bo w świecie rzeczywistym przy odpowiednich układach i powiązaniach
    spokojnie ofiara zgwałcenia zostanie skazana za podrapanie twarzy
    biednemu "Romeowi" a "Romeo" zostanie uniewinniony bo np. jaśnie
    wielmożny sąd uzna, że miał podstawy uznać, że zgoda była, a te protesty
    to była tylko taka dziewczęca przekora.