  • 31. Data: 2008-12-25 17:56:17
    Temat: Re: Uszkodzona matryca LCD a odmowa wymiany
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj0g3h$1t3$1@inews.gazeta.pl slawek
    <s...@g...pl> pisze:

    > Wszystkie matryce w sprzęcie popularnego uzytku sa klasy II Klase I używa
    > sie dla wojska, medycyny itp.
    Mam matrycę (w laptoku) bez błędów. Po prostu szukałem, upierdliwie
    szukałem. Klasa nie oznacza, że wady muszą wystąpić, tylko że mogą. Jak
    dotąd ponad 2 lata jest OK.

    > norma klasy II dopuszcza kilka złych
    > pixeli i tylko w gestii producenta jest czy wymieni czy nie sprzet
    > "spełniajacy" norme ;)
    A od nas zależy czy kupimy produkt na danych warunkach.

    Więcej tu, wystarczy kolejne linki od góry czytać:
    http://42.pl/u/1oDM

    --
    Jotte

  • 32. Data: 2008-12-25 18:23:26
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Jotte" napisał:

    > Więcej tu, wystarczy kolejne linki od góry czytać:
    > http://42.pl/u/1oDM

    Byle nie czytac pierwszego linku od gory, w ktorym minieto sie z prawda.

  • 33. Data: 2008-12-25 20:07:26
    Temat: Re: Uszkodzona matryca LCD a odmowa wymiany [mocno OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gj0j35$7rr$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com Slawek
    'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid> pisze:

    > Byle nie czytac pierwszego linku od gory, w ktorym minieto sie z prawda.
    Nie zauważyłem, może.
    Nie jest to jakiś odosobniony tekst.
    http://42.pl/u/1oEt
    Jestem w tej materii upierdliwym fundamentalistą - w momencie zakupu
    uszkodzeń matrycy nie toleruję. To nie tak jak z badsectorami na HDD -
    prawie każdy (każdy?) je ma, są one uzupełniane z pojemności nadmiarowej i
    zwykłe surftesty ich nawet nie wykazują, tyle że wiem, że są. Na ekranie
    _widzę_ czy są, a jak na nowym są, to prędzej czy później będą następne.
    Całkiem już NTG...

    --
    Jotte