    From: qnick_bis <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzona matryca LCD a odmowa wymiany
    Date: Mon, 22 Dec 2008 11:18:04 +0100

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 grudzień 2008 09:10
    > (autor szerszen
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gini11$494$1@news.task.gda.pl>):

    > No reklamowałem u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Znaczy nie użyłem tego słowa,
    > po prostu zgłosiłem... Ale to mały sklepik, więc nie sądzę, żeby używanie
    > słów ,,rękojmia''grało tu rolę.
    >
    > U producenta nie reklamowałem jeszcze z gwarancji. W każdym razie,
    > sprzedawca powiedział, że mu tego żaden serwis nie uwzględni, więc on tego
    > ode mnie też nie przyjmie, bo to on by musiał wtopić 2500zł.

    To zwróć z tytułu "niezgodności towaru z umową" i wszystko na papier w
    razie czego będziesz miał dowód do sądu i zażądaj przywrócenia do stanu
    pierwotnego lub wymiany na inny wolny od wad. Możesz jeszcze zażądać
    obniżenia ceny jeśli Ci odpowiada takie rozwiązanie. Ja bym tego tak nie
    zostawił. Chyba że chcesz być 2500 pln w plecki albo przyglądać się na
    te uszkodzone piksele przez resztę życia tego laptopa. Mi osobiście
    udało się zwrócić nówkę sztukę samochód pewnej marki z tego tytułu gdy
    po trzech tygodniach użytkowania dowiedziałem się, że miał malowany lewy
    przedni błotnik lewe drzwi oraz dach, nie obyło sie to gładko ale się
    udało załatwić to bez sądu tylko potrzeba było parę złociszy na
    ekspertyzy i po zawodach było. Wiem że to inna kasa bo u mnie chodziło o
    około 60 000 pln. Finał był taki że dealer postawił przede mną 5 sztuk
    samochodów i powiedział "to sobie Pan wybierz który ma być". Powodzenia :)