    From: "sd_soft" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uszczerbek na zdrowiu wlamywacza
    Date: Mon, 21 Apr 2003 21:54:29 +0200

    Witam uprzejmie !
    Czy przytrafilo sie komus z Was wlamanie do samochodu i kradziez
    wartosciowwych
    przedmiotow (np telefon, dokumenty itp) ? Jesli tak to byc moze
    zrosumiecie mnie.
    Otoz mam pytanie :
    Zalozmy ze pewien pirotechnik-amator, zostawil w samochodzie plecak
    z testowym ladunkiem wybuchowym. Zostal on skradziony podczas wlamania do
    samochodu
    - wlamywacz na skutek otwarcia plecaka i wybuchu ladunku doznal powaznego
    uszczerbku na zdrowiu.
    Jakia ew. kara grozi osobie ktora zostawila taki ladunek w samochodzie ?

    A teraz sytuacja rzeczywista - jest pewne miejsce w pewnym miescie, gdzie
    zostawiajac w samochodzie
    cokolwiek - nawet torbe ze smieciami - istnieje 99% prawdopodobienstwo ze
    wracajac do auta
    nie bedzie jej - dotyczy to takze jednej z szyb w aucie :(

    Chce zostawic w aucie cos, co po otwarciu w pewnym sensie "uszkodzi"
    wlamywacza.
    Co sadzicie o takim wystepku ? I jak takie postepowanie wyglada w swietle
    prawa ?

    Jestem juz mocno podenerwowany (delikatnie mwiac) tym jak policja traktuje
    wlamania do aut,
    a ja akurat nie mam innej mozliwosci - musze niektore zeczy zostawiac w
    aucie.
    Czy schowam je pod siedzenie, czy przykryje czyms - nie ma to znaczenia - i
    tak ukradna :(
    A moze tez mam sie przyczaic i sam wymierzyc sprawiedliwosc ?

    Prosze o opinie...

    Pzdr.
    S.