  • 11. Data: 2003-09-22 21:52:31
    Temat: Re: Usterka jak w TVN
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia nie 21. września 2003 14:09 ktoś podpisujący się jako
    Dredd napisał(a):

    > pracy?
    >>

    > Owa firma do Ciebie przyjechała (na Twoje żądanie) co już jest pewną
    > pracą i pewnym kosztem

    Ale przyjechała celem naprawy. A nie na kawę. Więc skoro nie wykonali
    żadnych czynności, to nie ma za co brać kasy. To ja też dam ogłoszenie, że
    naprawiam wszystko. Będę jeździł, mówił, że nie umiem i kasował za to
    pieniądze.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.