  • 1. Data: 2003-09-21 12:25:08
    Temat: Niezaplacone czesne a dokumenty
    Od: "luca" <w...@i...pl>

    Witam

    Sytacja wygalda nastepujaco: mam zaliczony rok na studiach ale nie mam
    zaplaconego czesnego za miesiac wrzesien. Chcialbym zrezygnowac i wziasc
    dokumenty aby sie przeniesc. Pytanie: czy zgodne z prawem jest odmowienie
    wydania mi moich dokumentow z powodu niezaplacenia czesnego za ost. miesiac?

    luca

  • 2. Data: 2003-09-21 15:54:03
    Temat: Re: Niezaplacone czesne a dokumenty
    Od: Filip K' <m...@j...pl>

    Dnia 03-09-21 14:25, Użytkownik luca napisał:
> [...]
    > wydania mi moich dokumentow z powodu niezaplacenia czesnego za ost. miesiac?

    wydaje mi sie, ze masz prawo w kazdej chwili wziac swoje dokumenty,
    jesli nie chcesz np. studiowac, to nie studiujesz i zabierasz papiery,
    po co mieliby je trzymac ?

    --
    Pozdrawiam serdecznie ;)
    Kafar