  • 1. Data: 2005-09-13 18:44:35
    Temat: Ustawa o przeciwdzialaniu narkomanii - pytanie o definicje.
    Od: "H...@i...pl" <h...@i...pl>

    Witam,

    male proste pytanie. Punkt 4 Art. 48 ustawy o przeciwdzialaniu narkomanii
    mowi: "Nie podlega karze sprawca występku określonego w ust. 1, który posiada
    na własny użytek środki odurzające lub substancje psychotropowe w ilości
    nieznacznej." Moje pytanie jest takie, co to jest "ilosc nieznaczna" jaka jest
    granic kiedy dana masa jest "iloscia nieznaczna" a kiedy juz nie jest? Jaka
    jest praktyka orzekania wzgledem tego artykulu?

  • 2. Data: 2005-09-13 19:59:14
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "H...@i...pl" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na własny użytek środki odurzające lub substancje psychotropowe w ilości

    Tak bylo do 12 grudnia 2000 r. Obecnie ten punkt jest skreslony. Poza tym
    lada dzien wejdzie w zycie nowa ustawa o przeciwdzialaniu narkomanii ale i tam
    nic sie nie zmieni w tym zakresie.