  • 11. Data: 2018-06-26 20:40:40
    Temat: Re: Ustawa o IPN niezgodna z konstytucją RP3 - orzeczenie Stowarzyszenia Prawników Żydowskich
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:
    > W dniu 2018-06-26 o 19:08, A. Filip pisze:
    >
    > I jeszcze jedno.

    > Widziałeś kiedyś działalność _naukową_, która polega na publikowaniu
    > faktów "wbrew faktom"? Przecież to się wyklucza. [...]

    A "zimną fuzję" w trakcie elektrolizy pamiętasz? Ja pamiętam komunikat
    polskich naukowców/nałukofców którzy wtedy wykryli neutrony :-)

    Jak dla mnie Gross starannie miesza publicystykę z badaniami naukowymi.
    Jego "nowa metodologia badań holokaustu" na innych polach nie miałaby
    żadnych szans uchodzić za naukową.

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2018-06-26 20:45:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > A ustawa mówi kto oceni czy fakt jest faktem? I co to "Naród Polski"
    > oraz "Państwo Polskie"? Byle adwokacina byłby zrobił marmoladę z tej
    > ustawy gdyby kogoś oskarżono z niej. Taka jej jakość.

    Czyli byle adwokacina zrobiłby marmeladę z oskarżenia w Polsce o
    kłamstwo Oświęcimskie? AFAIR to ta sama ustawa a język prawny
    nowelizacji jest wzorowany na paragrafach karzących za kłamstwo
    Oświęcimskie. Jak ty fachowo i przekonująco mieszasz z błotem jakość
    paragrafów karzących za kłamstwo Oświęcimskie - szacun ;-)

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2018-06-26 21:29:02
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-26 o 20:40, A. Filip pisze:

    > A "zimną fuzję" w trakcie elektrolizy pamiętasz? Ja pamiętam komunikat
    > polskich naukowców/nałukofców którzy wtedy wykryli neutrony :-)

    Ale o czym ty do mnie rozmawiasz?
    Że niby co? Że dowody i dokumenty dokumenty świadczące o tym, że Polacy
    wydawali Żydów i brali czynny udział w ich mordowaniu to hipotezy? Że te
    dowody, to jakieś nieudane eksperymenty naukowe?
    Że jeszcze raz trzeba je zweryfikować, bo może są nieprawdziwe i ktoś
    dla jaj je sobie na drukarce atramentowej wydrukował i tylko wyglądają
    na prawdziwe?

    Próbuję ogarnąć twój tok rozumowania, ale mi nie pomagasz.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2018-06-26 21:40:01
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-26 o 20:45, A. Filip pisze:

    > Czyli byle adwokacina zrobiłby marmeladę z oskarżenia w Polsce o
    > kłamstwo Oświęcimskie?

    Nie zrobiłby. Bo nie da się przeczyć faktom.
    Od przeczenia faktom są ludzie zamkniętymi w pokojach bez klamek.

    > AFAIR to ta sama ustawa a język prawny
    > nowelizacji jest wzorowany na paragrafach karzących za kłamstwo
    > Oświęcimskie.

    Tak samo wzorowana, jak obecny prezydent wzoruje się na bycie mężem
    stanu. Ale mu nie wychodzi.
    W tym przypadku intencją było karanie za mówienie prawdy. I (ku
    zaskoczeniu tych, co się "wzorowali") wyszedł gniot, bo (jeszcze) nie
    jesteśmy na etapie Białorusi czy Korei Płn.

    > Jak ty fachowo i przekonująco mieszasz z błotem jakość
    > paragrafów karzących za kłamstwo Oświęcimskie - szacun ;-)

    Jak ty mało fachowo i niezbyt przekonująco mieszasz z błotem dwa różne
    pojęcia - szacun.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2018-06-26 22:44:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Jun 2018 20:45:13 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Jak ty fachowo i przekonująco mieszasz z błotem jakość
    > paragrafów karzących za kłamstwo Oświęcimskie - szacun ;-)

    Zacytuj mądralo tą ustawę od kłamstwa oświęcimskiego, poznęcamy się
    trochę nad tobą.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2018-06-26 23:09:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-26 o 21:29, Kviat pisze:

> [...]
    > na prawdziwe?
    >
    > Próbuję ogarnąć twój tok rozumowania, ale mi nie pomagasz.

    Jest prawda czasu i prawda ekranu.
    U mnie ostatnio w lokalnym radio płacze historyk który po
    siedemnastu latach pracy w lokalnym oddziale IPNu odszedł
    bo zmienili mu zakres obowiązków. Nie chcą jego badań i
    książek na temat holokaustu.
    A biorąc pod uwagę co przez ostatnie ileś lat głosiły
    żydowskie organizacje w USA nawet się nie dziwie
    naszej reakcji.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2018-06-27 07:19:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jun 2018 20:24:30 +0200, Kviat napisał(a):
> [...]
    >
    > Widziałeś kiedyś działalność _naukową_, która polega na publikowaniu
    > faktów "wbrew faktom"? Przecież to się wyklucza.

    Nie.
    Publikujemy glupote, i badamy reakcje.
    Taki eksperyment socjologczny/psychologiczny ... ekonommiczny ...

    > Dlaczego naukowiec, który publikuje fakty ma być zwolniony z
    > odpowiedzialności karnej za publikację czegoś "wbrew faktom"?
    > Skoro publikuje coś "wbrew faktom", to jest kłamcą, a nie naukowcem i to
    > nie ma nic wspólnego z działalnością naukową.

    A jesli tylko mu sie wydaje, ze to sa fakty ?

    Rozne tam proby wzgledem Oswiecimia probowano - analiza wydajnosci
    komor gazowych, krematorium, pociagow ... i ktore fakty sa prawdziwe?

    J.

  • 18. Data: 2018-06-27 07:23:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Jun 2018 20:38:55 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > A ustawa mówi kto oceni czy fakt jest faktem? I co to "Naród Polski"
    > oraz "Państwo Polskie"? Byle adwokacina byłby zrobił marmoladę z tej
    > ustawy gdyby kogoś oskarżono z niej. Taka jej jakość.

    Przed polskim sadem ?
    Sadem z Pisowskiego mianowania ? :-)

    Tyle, ze ustawa sie do Polski nie ogranicza, i ciekaw jestem jak sobie
    PiS wyobrazal jej stosowanie.
    Prokurator rozpocznie sledztwo i wyprodukuje ENA ?
    A poza EU poprosi inne kraje o pomoc prawna ?

    J.

  • 19. Data: 2018-06-27 08:21:55
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-27 o 07:19, J.F. pisze:

    > Nie.
    > Publikujemy glupote, i badamy reakcje.
    > Taki eksperyment socjologczny/psychologiczny ... ekonommiczny ...

    Wyznawcy płaskiej Ziemi też uważają, że pracują naukowo. Nawet publikują.

    > A jesli tylko mu sie wydaje, ze to sa fakty ?

    Nie rozumiem co masz na myśli.

    > Rozne tam proby wzgledem Oswiecimia probowano

    Dyskusja chyba jest o czymś innym... o nowelizacji.

    > - analiza wydajnosci
    > komor gazowych, krematorium, pociagow ... i ktore fakty sa prawdziwe?

    Nikt nie wie ile dinozaurów wyginęło i naukowcy pewnie o to się
    sprzeczają, ale nikt normalny nie twierdzi, że dinozaury nie wyginęły,
    bo na ich wyginięcie są dowody.
    W jaki sposób analiza wydajności komór gazowych ma przeczyć faktowi, że
    istniały?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 20. Data: 2018-06-27 11:59:09
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Jun 2018 20:40:40 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > A "zimną fuzję" w trakcie elektrolizy pamiętasz? Ja pamiętam komunikat
    > polskich naukowców/nałukofców którzy wtedy wykryli neutrony :-)

    Akurat fizyka jest nauką ścisła i tam takie rzeczy można szybko
    zweryfikować.
    Zimna fuzja nie była pierwszym humbugiem. Jeśli ktoś chce się rozwselić,
    może poczytać o promieniach N:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Promienie_N

    Z "prawdą" o Narodzie Polskim (koniecznie pisanym wielkimi literami) jest
    gorzej, bo będzie ją ustalał Człowiek z Drabinką; jeśli nie osobiście, to
    za pośrednictwem swych kuwetowych i nie da się zrobić eksperymentu, który
    ją obali, chyba że Prezes Rady Misiewiczów zbuduje maszynę do przenoszenia
    się w czasie, kiedy już upora się z motoryzacją elektryczną i lotniskiem w
    Baranowie. Na razie Stocznia Szczecińska od roku nie umie zbudować promu,
    choć stępkę kładł osobiście Pan Premier:
    http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,2358100
    5,rocznica-stepki-prezent-dla-premiera-i-nerwowa-atm
    osfera.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek