eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUstawa o IPN niezgodna z konstytucją RP3 - orzeczenie Stowarzyszenia Prawników Żydowskich › Re: Ustawa o IPN niezgodna z konstytucją RP3 - orzeczenie Stowarzyszenia Prawników Żydowskich
    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ustawa o IPN niezgodna z konstytucją RP3 - orzeczenie Stowarzyszenia
    Prawników Żydowskich
    Date: Wed, 27 Jun 2018 11:59:09 +0200

    Dnia Tue, 26 Jun 2018 20:40:40 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > A "zimną fuzję" w trakcie elektrolizy pamiętasz? Ja pamiętam komunikat
    > polskich naukowców/nałukofców którzy wtedy wykryli neutrony :-)

    Akurat fizyka jest nauką ścisła i tam takie rzeczy można szybko
    zweryfikować.
    Zimna fuzja nie była pierwszym humbugiem. Jeśli ktoś chce się rozwselić,
    może poczytać o promieniach N:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Promienie_N

    Z "prawdą" o Narodzie Polskim (koniecznie pisanym wielkimi literami) jest
    gorzej, bo będzie ją ustalał Człowiek z Drabinką; jeśli nie osobiście, to
    za pośrednictwem swych kuwetowych i nie da się zrobić eksperymentu, który
    ją obali, chyba że Prezes Rady Misiewiczów zbuduje maszynę do przenoszenia
    się w czasie, kiedy już upora się z motoryzacją elektryczną i lotniskiem w
    Baranowie. Na razie Stocznia Szczecińska od roku nie umie zbudować promu,
    choć stępkę kładł osobiście Pan Premier:
    http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,34939,2358100
    5,rocznica-stepki-prezent-dla-premiera-i-nerwowa-atm
    osfera.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek